جمعه، 10 فروردین 1403

هشتمین انتخابات نظام پزشکی تهران جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۰ برگزار می شود/رقابت شش گروه برای عضویت در هیات مدیره نظام پزشکی

هشتمین انتخابات نظام پزشکی تهران جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۰ برگزار می شود/رقابت شش گروه برای عضویت در هیات مدیره نظام پزشکی

رئیس هیات اجرایی انتخابات نظام پزشکی استان تهران گفت: انتخابات نظام پزشکی تهران در شش گروه پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، علوم آزمایشگاهی، مامایی، کارشناسان پروانه دار در تهران و ۹ شهرستان استان تهران جمعه بیست و پنجم تیر ۱۴۰۰ برگزار می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران دکتر جلیل کوهپایه زاده در این زمینه افزود: افراد در تهران می توانند با مراجعه به دانشگاه علوم پزشکی ایران واقع در بزرگراه همت از ساعت ۸ الی ۲۰ و در سایر شهرستان ها که جمعیت فعال پزشکی بالای پانصد نفر دارند، همانند تهران ۸ صبح الی ۸ شب  و شهرستان های زیر پانصد نفر از ساعت ۸ الی ۱۶ به شبکه های بهداشت و درمان همان شهرستان مراجعه کنند.

رییس هیات اجرایی انتخابات نظام پزشکی استان تهران تاکید کرد: کارت ملی و کارت نظام پزشکی به منظور احراز هویت و دریافت برگ تعرفه رأی الزامی است.

وی با بیان اینکه در صورت نیاز زمان انتخابات تا دو ساعت بیشتر قابل تمدید است، خاطر نشان کرد: شمارش آرا بلافاصله بعد از اتمام رسمی انتخابات انجام شده و نتایج آن شنبه بیست و ششم تیر ماه اعلام می شود.
دکتر کوهپایه زاده گفت: در شهرستان هایی که جمعیت فعال گروه پزشکی زیر پانصد نفر دارند، یازده نفر و شهرستان های دارای بیش از پانصد نفر فعال گروه پزشکی، هفده نفر که بالاترین رای در بین نامزدهای ثبت نام شده دارند، به عنوان اعضای هیأت مدیره نظام پزشکی آن شهرستان انتخاب می شوند.

وی خاطر نشان کرد: تمامی پیش بینی ها برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی کرونا به ویژه فاصله گذاری فیزیکی در محل رأی گیری با نظارت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام شده است.

دکتر کوهپایه زاده با بیان اینکه انتخابات تهران در مرکز همایش های رازی، دانشکده پزشکی و کتابخانه دانشگاه علوم پزشکی ایران که فضای فیزیکی مناسب دارند، انجام می شود، افزود: از شرکت کنندگان تقاضا داریم، ساعت اولیه صبح را برای رأی دادن، انتخاب کنند تا در پایان روز با تجمع افراد مواجه نشویم.

دکتر کوهپایه زاده با اشاره به جمعیت یک صد هزار نفری جامعه پزشکی در استان تهران، اظهار کرد: پیش بینی شود، ۱۰ تا ۱۷ درصد این جمعیت در انتخابات شرکت کنند و در صورت ازدحام جمعیت، مجبور هستیم در فضای باز دانشگاه علوم پزشکی ایران از مراجعه کنندگان پذیرایی کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در پایان گفت: برنامه ریزی و فراهم کردن تمهیدات لازم برای انتخابات از حدود سه ماه پیش آغاز شده و در روز انتخابات گروهی بالغ بر دویست نفر با هیات اجرایی همکاری دارند.

انتهای پیام

برچسب ها : انتخابات
زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.