جمعه، 10 فروردین 1403

وزیر بهداشت رژیم اشغالگر قدس

فقط چهار بیمار کرونایی در یک روز داشتیم

  • 12 خرداد 1400
  • 07:57
  • جهان
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
 فقط چهار بیمار کرونایی در یک روز داشتیم
رژیم صهیونیستی از کم‌ترین موارد ابتلا به ویروس کرونا در یک سال گذشته خبر داد. در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ هزار و ۳۶۰ تست کرونا انجام گرفته و تنها چهار نفر در اسرائیل به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش روابط مومی نظام پزشکی به نقل از دویچه وله، وزیر بهداشت رژیم اشغالگر قدس روز دوشنبه ۱۰ خرداد (۳۱ مه) گزارش داد که تنها چهار مورد ابتلای جدید به کرونا در سراسر کشور ثبت و کم‌ترین میزان ابتلا به کرونا گزارش شده است.

اسرائیل ۹ میلیون نفر جمعیت دارد و واکسیناسیون عمومی در این کشور ثمربخش بوده است.

تزریق واکسن کرونا در اسرائیل ۱۹ دسامبر ۲۰۲۰ ( 28 آذر 99) آغاز شد و بخش عظیمی از جمعیت این کشور اکنون واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

علت پائین بودن شمار بیماران کرونا با واکسینه‌شدن اهالی در ارتباط است.

از اوایل سال ۲۰۲۱ به مرور موارد جدید ابتلا به کرونا در اسرائیل به حدی کاهش یافت که بسیاری از مراکز عمومی نظیر هتل‌ها، رستوران‌ها، موزه‌ها و تئاترها دوباره بازگشایی شدند.

آنات اکار-زوهار، نایب رئیس شرکت بیمه درمانی اسرائیلی "ماکابی" می‌گوید خطر ابتلا به کرونا بدون واکسیناسیون ۱۱ برابر بیشتر است.

اسرائیل واکسن کرونا را از شرکت داروسازی فایزر-بیون‌تک خریده است.

دریافت میزان قابل اعتنایی از واکسن بیون‌تک-فایزر از جمله به قرارداد نادری برمی گردد که بر اساس آن رژیم اسرائیل باید داده‌ها و اطلاعات زیادی از دریافت‌کنندگان واکسن را در اختیار شرکت فایزر قرار دهد، تعهدی که در اسرائیل موضوعی برای مشاجره و انتقاد به دولت بوده است.

پایان پیام

برچسب ها : کرونا
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.