ﺳﻪشنبه، 28 فروردین 1403

مرکز خدمات اورژانسی دندانپزشکی ویژه بیماران کرونایی راه‌اندازی می‌شود

مرکز خدمات اورژانسی دندانپزشکی ویژه بیماران کرونایی راه‌اندازی می‌شود
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران از پروژه راه‌اندازی مرکز خدمات اورژانسی دندان‌پزشکی غرب تهران ویژه بیماران کرونایی بازدید کرد و از افتتاح فاز اول آن در عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران، جلیل کوهپایه زاده در بازدید از بخش‌های مختلف مرکز دندان‌پزشکی غرب تهران ویژه بیماران مبتلا به کرونا افزود:  به همت همکاران پردیس بین الملل، دانشکده دندان‌پزشکی و معاونت های توسعه و درمان، پیشرفت کار خوب است و سه طبقه از این مرکز تا پایان اردیبهشت ماه آماده بهره برداری بوده و همچنین تمام پروژه تا پایان تیرماه به پایان می رسد.

وی اظهار داشت: با توجه به محدودیت های اخذ شده توسط ستاد ملی کرونا در نظر داریم در فاز اول، خدمات اورژانسی دندان‌پزشکی را به بیماران کرونایی ارائه کنیم و امید است با افتتاح این پروژه بتوانیم خدمات دندان‌پزشکی را با تعرفه دولتی به مردم منطقه غرب تهران ارائه دهیم.

همچنین علی بیگدلی مسوول راه اندازی دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: کلینیک دندان‌پزشکی دانشگاه از اواخر اردیبهشت ماه امسال، آماده ارائه خدمات اورژانسی به بیماران کرونایی است.

وی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی ایران تصمیم گرفت برای ارائه خدمات به بیماران، این ساختمان را هر چه سریعتر بازسازی کند تا بتوانیم پذیرای بیماران کرونایی در این کلینیک باشیم.

در این بازدید در خصوص مراحل تکمیل پروژه، مسائل فنی، تامین تجهیزات و برآورد هزینه ها بحث و تبادل نظر شد و رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران بر تسریع امور برای بهره برداری از مرکز دندان‌پزشکی در زمان تعیین شده، تاکید کرد.

برچسب ها : کرونا
مهدی محمدزاده امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.