جمعه، 10 فروردین 1403

آغاز فعالیت اعضای جدید شورای اسلامی کار

  • 03 بهمن 1401
  • 09:12
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
آغاز فعالیت اعضای جدید شورای اسلامی کار

شنبه اول بهمن‌ماه ۱۴۰۱ ‎جلسه ای با حضور دکتر نژادجواد، معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر جویانی، مدیر کل منابع انسانی و تحول، آقایان محمدزکی  و محمدزاده از اعضای اصلی و آقای احسنی عضو علی البدل شورای اسلامی کار برگزار شد.

امروز شنبه اول بهمن‌ماه ۱۴۰۱ ‎جلسه ای با حضور دکتر نژادجواد، معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر جویانی، مدیر کل منابع انسانی و تحول، آقایان محمدزکی  و محمدزاده از اعضای اصلی و آقای احسنی عضو علی البدل شورای اسلامی کار برگزار شد.

 

‎در ابتدای این جلسه، دکتر نژادجواد به فعالیت و اقدامات انجام شده و برنامه‌های در دست اقدام معاونت توسعه مدیریت و منابع طی هشت ماه گذشته در حوزه پرسنل اشاره کرد و خواستار تعامل و همکاری بین مسئولین سازمان و منتخبان جدید شورا شد. وی در ادامه افرود آموزش کارکنان، افزایش راندمان کاری، تسهیل فرایندهای اداری، آنلاین شدن خدمات به اعضای سازمان، به روز شدن ساختار اداری و برگزاری جلسات منظم ماهیانه از مهمترین اهداف و برنامه‌های این معاونت به شمار می رود.

‎در ادامه این جلسه محمدزکی، رییس جدید شورای اسلامی کار نیز ضمن تشکر برای اقدامات صورت گرفته در معاونت توسعه، بر تهیه دستورالعمل و آیین‌نامه‌های جذب، ماموریت، تغییر وضعیت و راه‌اندازی کمیته‌های مرتبط حوزه فعالیت این شورای اسلامی تاکید کرد. وی افزود کارکنان سازمان نظام‌پزشکی در بخشی از نظرات خود خواستار انجام کارها به صورت کارشناسی و مطابق با آیین‌نامه‌های موجود هستند.

در پایان  دکتر نژادجواد اعتبارنامه‌ی اعضای شورای اسلامی کار نظام پزشکی را به ایشان تحویل داد و برای آن‌ها آرزوی موفقیت کرد.

دکتر یاسر جویانی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.