شنبه، 8 اردیبهشت 1403

مکاتبات شورایعالی نظام پزشکی درخصوص موضوعات بازنگری قراردادهای بیمه ای، عقد قرارداد و دستمزد پزشکان و بیمه منشی ها

مکاتبات شورایعالی نظام پزشکی درخصوص موضوعات بازنگری قراردادهای بیمه ای، عقد قرارداد و دستمزد پزشکان و بیمه منشی ها
شورایعالی نظام پزشکی در سه نامه جداگانه به معاون فنی و نظارت سازمان درخواست پیگیری موضوعات بازنگری قراردادهای همکاری با بیمه های پایه و تکمیلی، بیمه منشی های مطب و اجرایی شدن عقد قرارداد با پزشکان را مطرح کرد

دکتر جباری دبیر شورایعالی در این خصوص گفت: براساس مصوبه 3 جلسه سی و نهم شورایعالی مقرر شده سازمان نظام پزشکی با دعوت از کلیه ذینفعان ظرف یک ماه قرارداد بیمه های پایه بازنگری و ظرف دو ماه قرارداد همکاری با بیمه های تکمیلی تدوین شود و در بازنگری و تدوین این قراردادها شرایط مدنظر از جمله عدم عدول از تعرفه های مصوب و عدم تخفیف و .. مدنظر باشد. یکی از نامه ها در این راستا ارسال شده است.

وی گفت: نامه دوم درخصوص بیمه منشی مطب ها پیگیری نامه ارسالی قبلی است که از معاونت محترم فنی و نظارت سازمان خواسته شده نتیجه اقدامات انجام شده را به شورایعالی نظام پزشکی اعلام کنند.

دکتر جباری گفت: در نامه سوم با توجه به مصوبه کمیسیون مشورتی تخصصی روابط کار و تامین اجتماعی شورایعالی، از معاونت فنی و نظارت درخواست شده نسبت به برگزاری جلسه با مسئولان وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی درخصوص اجرایی شدن موضوع قرارداد و دستمزد پزشکان اقدامات لازم را انجام دهد.

 

 

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.