پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403

پیام رئیس شورای عالی سازمان به مناسبت روز پزشک 1402

پیام رئیس شورای عالی سازمان به مناسبت روز پزشک  1402
جامعه پزشکی کشور امروز ، متعهدانه در سخت ترین شرایط اقتصادی و روانی حاکم بر کشور از پای ننشسته و بر آرمان خود که همان همراهی و همدردی با مردم است ایستاده است

اول شهریور ، زاد روز طبیب،فیلسوف و دانشمند نام آور ایران، بوعلی سینا و روز پزشک را به کلیه همکاران جامعه پزشکی و پزشکان دلسوز و مردمی تبریک عرض می نمایم.

در زمانه کنونی که پیشرفت جوامع و توسعه پایدار به مولفه هایی همچون سلامت عمومی جامعه وابستگی مستقیم دارد پزشکان بعنوان حافظان و ستونهای این شاخص مهم نقش ایفا می نمایند،در این شرایط ،حمایت وپشتیبانی از جایگاه والای پزشکان این سرزمین یک اولویت و ضرورت انکار ناپذیر است که سیاستگذاران نظام سلامت باید به نحو شایسته نسبت به آن همت نمایند.

جامعه پزشکی کشور امروز ، متعهدانه در سخت ترین شرایط اقتصادی و روانی حاکم بر کشور از پای ننشسته و بر آرمان خود که همان همراهی و همدردی با مردم است ایستاده است .اما کیست که نداند این صبوری و متانت توسط برخی اعم از منصب دار و تریبون دار تا برخی رسانه های زرد، با بی حرمتی و ناسپاسی پاسخ داده می شود.

روز پزشک فرصتی است بر ما، تا با یادآوری مجدد آرمانها، تعهدات و برنامه های خود برای اعتلای جامعه پزشکی  تعهد متقابل حاکمیت در قبال زحمات و ارزش های جامعه پزشکی را مطالبه نمائیم.

اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت مجدد این روز ،مراتب ارادت و قدردانی خود را از کلیه تلاشهای همکاران در جای جای ایران عزیز تقدیم میدارم و آرزوی سلامتی و سربلندی برای همگان را از خداوند منان خواستارم

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.