چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403

عضو کمیسیون بهداشت مجلس تاکید کرد:

ضرورت برداشتن سقف کارانه برای پزشکان در مناطق محروم

ضرورت برداشتن سقف کارانه برای پزشکان در مناطق محروم
عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی بر ضرورت برداشتن سقف کارانه برای پزشکان در مناطق محروم تاکید کرد.

 

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی بر ضرورت برداشتن سقف کارانه برای پزشکان در مناطق محروم تاکید کرد.

دکتر یحیی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص جلسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس که با حضور دکتر شهریاری و  مسئولان ارشد کشوری و استانی پیرامون مشکلات حوزه بهداشت و درمان لرستان برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان، تجهیزات پزشکی و اورژانس و  پایگاه‌های اورژانس بین‌راهی مطرح شد و تصمیمات خوبی در یان راستا اخذ شد.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون بهداشت مجلس در نهایت قول دادند که نسبت به تامین اعتبار برای احداث زیرساخت‌های بیمارستان‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام اقدام شود.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: موضوع کارانه پزشکان که ۱۰ ماه تاخیر دارد نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد که تامین اعتبار شود.

ابراهیمی در خصوص کمبود نیروی انسانی در لرستان، گفت: کمیسیون بهداشت مجلس وزارتخانه را موظف کرد نسبت به تامین نیرو در اسرع وقت اقدام و بدهی شرکت‌های دارویی که مطالبه اصلی بود در  این جلسه مطرح شد.

وی گفت: مساله جوانی جمعیت و فرزندآوری، ماندگاری پزشک، ایجاد خوابگاه متاهلی دانشجویی، ایجاد خوابگاه و ساختمان مسکونی برای پزشکان و برداشتن سقف کارانه برای آنان در مناطق محروم، از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

سازمان نظام پزشکی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.