ﺳﻪشنبه، 11 اردیبهشت 1403

رییس انجمن فیزیوتراپی ایران روز ملی فیزیوتراپی را تبریک گفت

رییس انجمن فیزیوتراپی ایران روز ملی فیزیوتراپی را تبریک گفت
رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران به نمایندگی از هیات مدیره انجمن فیزیوتراپی ایران، فرارسیدن روز ملی فیزیوتراپی و اجرای فراگیر مقطع دکترای حرفه ای فیزیوتراپی  (DPT) با پذیرش دانشجو از مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را به تمامی دست اندرکاران رشته فیزیوتراپی و دانشجویان این رشته تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی؛متن پیام دکتر احمد موذن زاده به این شرح است:

«فرارسیدن دوم مردادماه روز ملی فیزیوتراپی یادآور سال ها تلاش و پایمردی علمی، صنفی و حرفه ای پیش کسوتان و بزرگان رشته فیزیوتراپی در این آب و خاک برای پیشرفت و ارتقا رشته عزیزمان و سالروز استقلال حرفه ای فیزیوتراپی در کشور عزیزمان است. 

به نمایندگی از هیات مدیره انجمن فیزیوتراپی ایران، فرارسیدن روز ملی فیزیوتراپی و اجرای فراگیر مقطع دکترای حرفه ای فیزیوتراپی  (DPT) با پذیرش دانشجو از مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد  را به تک تک همکاران پرتلاش و فهیم فیزیوتراپیست و دانشجویان همیشه سرافرازمان تبریک و تهنیت میگویم.

مبارک بادت این سال و همه سال

همایون بادت این روز و همه روز

با نکوداشت یاد و خاطره هفت شهید مدافع سلامت فیزیوتراپیست که در خط مقدم مبارزه با کووید ۱۹ جان شیرین خویش را تقدیم کشورمان نمودند، امیدوارم که در سایه اتحاد، همدلی و همبستگی جامعه بزرگ  فیزیوتراپی کشور، موفقیتهای بیشتر و روزهای روشن تری فراروی ما باشد.

گمان مبر که به پایان رسیده کار مغان 

هزار باده ناخورده در رگ تاک است

احمد مؤذن زاده

رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران

سازمان نظام پزشکی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.