پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403

سامانه ثبت نام غیرحضوری اعضای سازمان نظام پزشکی پروژه پیشرفته و کم نظیر فناورانه در کشور است

سامانه ثبت نام غیرحضوری اعضای سازمان نظام پزشکی پروژه پیشرفته و کم نظیر فناورانه در کشور است
رئیس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به این که سامانه ثبت نام غیرحضوری اعضاء بار مراجعات به این سازمان را کاهش داده و روند دریافت شماره نظام پزشکی را سرعت می‌بخشد؛گفت: این سامانه یک پروژه فناورانه پیشرفته و کم نظیر در کشور بوده که برای اولین بار در کشور تمام استعلام های مورد نیاز را به صورت برخط از ارگان های ذیربط دریافت می‌کند.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی دکتر محمد رئیس زاده در آئین رونمایی از سامانه ثبت نام غیرحضوری اعضای سازمان نظام پزشکی که امروز (دوشنبه 18 اردیبهشت ماه 1402) در محل این سازمان برگزار شد؛ ضمن تشکر از همکاری واحد فناوری اطلاعات نظام پزشکی برای اجرا و راه اندازی سامانه مذکور اظهار کرد: این پروژه یکی از کارهای پیچیده و فناورانه کم نظیر در کشور است که به صورت برخط استعلام های لازم را انجام داده و ظرف مدت زمان کوتاهی شماره نظام پزشکی اعضای جدید الورود را صادر می کند.

وی افزود: این سامانه بار مراجعات حضوری را به سازمان نظام پزشکی کاهش داده و روند دریافت شماره نظام پزشکی را برای اعضا تسهیل می کند ضمن آن که باید کتابچه راهنمای شغلی به همراه قوانین مربوطه و معرفی سازمان نظام پزشکی به اعضای جدید الورود در این سامانه قرار داده شود.

رئیس زاده خاطرنشان کرد: اعضای جدید الورود باید بدانند که وظیفه سازمان نظام پزشکی چیست و هر معاونت چه کاری را انجام می دهد و برای شروع کار خود با شرح وظایف سازمان و ارکان آن و همچنین قوانین شغلی خود آگاه باشند که این مهم باید در قالب کتابچه به صورت فیزیکی و مجازی در اختیار اعضای سازمان قرار گیرد.

وی یادآور شد: امیدواریم راه اندازی سامانه ثبت نام غیرحضوری اعضای نظام پزشکی مایه خیر و برکت بوده و باعث عزت و پیشرفت جامعه پزشکی کشور باشد.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.