ﺳﻪشنبه، 28 فروردین 1403

هوش مصنوعی در بیهوشی، موضوعی جذاب در پانزدهمین کنگره بین المللی متخصصان بیهوشی

هوش مصنوعی در بیهوشی، موضوعی جذاب در پانزدهمین کنگره بین المللی متخصصان بیهوشی
پانزدهمین کنگره بین‌المللی آنستزیولوژی، مراقبت‌های ویژه و درد ایران در سالن همایش های دانشگاه شهید بهشتی در فاصله روزهای ۳ الی ۵ خردادماه 1402 برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی دکتر علیرضا سلیمی رئیس انجمن متخصصان بیهوشی ایران در خصوص برگزاری این کنگره گفت: پس از وقفه ای که به دلیل شیوع همه گیری کووید در برنامه های حضوری ما افتاد ،خوشحالیم که امسال کنگره ای باشکوه و پربار از لحاظ علمی را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: علاوه بر فراخوان مقاله‌های علمی، بیش از صد سخنران در این کنگره درخصوص تازه‌ترین یافته‌ها و دستاوردهای حوزه‌های تخصصی و فوق تخصصی بیهوشی و رشته‌های مرتبط با آن سخن خواهند گفت. همچنین به جدیدترین یافته‌ها در حوزه‌های بیهوشی مغز و اعصاب، قلب و اطفال ، مراقبت های ویژه و درد خواهیم پرداخت .

وی ادامه داد: پس از وقفه ایجاد شده در سال های قبل کارگاه های مهارتی را هم با حضور بهترین اساتید کشور و میهمانانی از کشورهای دیگر برگزار خواهیم کرد. در کنگره امسال موضوع ویژه ما «هوش مصنوعی و استفاده از آن در بیهوشی » است که قطعا بسیار مورد توجه همکاران قرار خواهد گرفت.

رئیس انجمن متخصصان بیهوشی ایران درخصوص استقبال از این کنگره خاطرنشان کرد: روند ثبت نام در کنگره نشانگر این است که استقبال بسیار خوبی از این دوره خواهد شد و انتظار این است که بیش از دو هزار نفر در کنگره حضور پیدا کنند. این کنگره پانزده امتیاز بازآموزی برای متخصصان بیهوشی دارد. همچنین در یک سالن مجزا برنامه های علمی و آموزشی برای همکاران پیراپزشک (کارشناسان بیهوشی، فوریت‌های پزشکی) همراه با امتیاز بازآموزی خواهیم داشت تا این گروه از همکاران با تازه ترین دستاوردها در حوزه کاری خود آشنا شوند.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.