پنجشنبه، 9 فروردین 1403

پیام تبریک رئیس کل سازمان نظام پزشکی به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی

پیام  تبریک رئیس کل سازمان نظام پزشکی به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی
رئیس کل سازمان نظام پزشکی در پیامی فرارسیدن سی‌ام فروردین ماه سالروز حکیم جرجانی پزشک نامدار ایرانی و روز علوم آزمایشگاهی را به همه تلاشگران این عرصه به ویژه فرهیختگان و پیشکسوتان که در اعتلای نام و جایگاه این رشته تلاش فراوانی نموده‌اند، تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی در متن پیام تبریک دکتر محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی آمده است:

فرارسیدن سی‌ام فروردین ماه سالروز میلاد حکیم جرجانی پزشک نامدار ایرانی و روز علوم آزمایشگاهی را به همه تلاشگران این عرصه به ویژه فرهیختگان و پیشکسوتان که در اعتلای نام و جایگاه این رشته تلاش فراوانی نموده‌اند تبریک عرض می‌کنم.

روز علوم آزمایشگاهی فرصتی است برای تقدیر از اندیشه‌ها و دست‌های والایی که در پویایی نظام سلامت و در حلقه‌ی مؤثر درمان دوشادوش سایر همکاران جهت بهبودی بیماران صادقانه تلاش می‌کنند.

ایام شیوع کرونا نقش ارزنده خدمات طبی و آزمایشگاهی را بیش از پیش نشان داد اما چالش‌های جدی فراروی آزمایشگاه‌ها و هزینه‌های کمرشکن تجهیزات و تعمیرات آنها و افزایش بیش از اندازه قیمت کیت‌ها و مواد آزمایشگاهی، هم مردم و هم شاغلین ارائه‌دهنده‌ی خدمات سلامت را با دشواری و صعوبت روبرو کرده است.

لذا لازم است نهادهای سیاستگذار و به ویژه تولیت نظام سلامت با نگاهی دقیق و عمیق برخاسته از ابتناء به خرد جمعی نسبت به این موضوع توجه جدی مبذول نماید.

در پایان از همه‌ی همکاران ارجمند حوزه علوم آزمایشگاهی که با صرف وقت و جان و جسم خویش با همه‌ی مضایق موجود در ارائه خدمت به آحاد همنوعان از هر گونه تلاشی دریغ نورزیده‌اند؛ صمیمانه سپاسگزاری نموده و از خداوند بزرگ توفیق روز افزون در پیشبرد اهداف متعالی نظام سلامت و خود اتکایی در همه‌ی حوزه‌ها را خواستارم.

 

دکتر محمد رئیس‌زاده

رئیس کل

 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.