چهارشنبه، 29 فروردین 1403

مراسم تودیع و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان نظام پزشکی برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان نظام پزشکی برگزار شد
با حضور رئیس کل ، معاونین و مدیران سازمان نظام پزشکی ، آئین تودیع معاون توسعه مدیریت و منابع و معارفه معاون جدید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی در این مراسم ابتدا دکتر جلال نژاد جواد معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع سازمان نظام پزشکی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در لیالی قدر با اشاره به این که در دوران تصدی این سمت تجربیات ذی قیمتی را کسب نموده و ارتباطات خوبی با دست اندرکاران نظام پزشکی داشته است؛ اظهار کرد: تمام تلاش ها براین محوریت بود تا شفافیت و عدالت در پرداخت ها و منابع و مصارف داشته باشیم و تا حد امکان صرفه جویی در حوزه مالی انجام شد که موفق شدیم سپرده سال گذشته را تا 30 درصد افزایش دهیم.

وی با اشاره به همکاری  معاونت های سازمان برای پیشبرد اهداف مالی و  صرفه جویی در هزینه‌ها گفت: خوشبختانه توانستیم ارزش افزوده مناسبی برای سازمان  ایجاد کنیم و نمودار تشکیلاتی نظام پزشکی نهایی شده و در انتظار تصویب شورای عالی است.

وی خاطرنشان کرد: با همدلی، انسجام، وحدت رویه و یک‌صدایی می‌توان مشکلات را مرتفع نمود و تمام تلاش ها بر مبنای

استحکام سازمان در مسائل اجرایی و حفظ شأنیت ارکان آن بود.

**ضرورت اجرای برنامه های عملیاتی و راهبردی برای پیشبرد اهداف سازمان

در ادامه دکتر فرزاد امیدی معاون جدید توسعه مدیریت و منابع سازمان با اشاره به این که همه ما باید امانتدار خوبی در انجام امور باشیم، تصریح کرد: امروزه با تحریم های ظالمانه در همه ابعاد مواجه هستیم و با این شرایط سخت اقتصادی باید بتوانیم سازمان نظام پزشکی را مانند خانه و خانواده خود بدانیم تا با تلاش بیشتر بتوان به درآمد زایی بالا و صرفه جویی در هزینه ها دست یافت.

وی با تاکید بر این که باید در سازمان نظام پزشکی درآمد پایدار ایجاد شود؛ افزود: باید از افراد و موقعیت ها انتظار واقعی و معقول داشته باشیم و در راستای وظایف محوله گام های درستی برداریم .

وی با اشاره به ضرورت اجرای برنامه های عملیاتی و راهبردی اذعان کرد: تکریم ارباب رجوع، عدالت محوری، شایسته سالاری، خلاقیت و نوآوری، حمایت از حقوق اعضای سازمان، ارتقاء و سامان‌دهی قانون‌مند منابع مالی ، سامان‌دهی منابع انسانی و فیزیکی، ارتقاء سلامت اداری و مالی سازمان از طریق نظارت بر اجرای قوانین اداری، تلاش برای شفاف سازی قوانین، کاهش بوروکراسی های غیر ضروری و .... از جمله برنامه های عملیاتی و راهبردی معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان خواهد بود.

** کارآمدی و هماهنگی  دو اصل مهم در انجام امور سازمان نظام پزشکی است

دکتر محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی نیز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در لیالی قدر و بهره‌مندی از برکات ماه مبارک رمضان با بیان این که جامعه به لحاظ اقتصادی در وضعیت مطلوبی قرار ندارد؛ خاطرنشان کرد: مدیریت در این شرایط دشوار است ، با این وجود تغییر مدیران برای تحرک بیشتر و رسیدن به اهداف و برنامه های عملیاتی سازمان ا ست و به هیچ عنوان به معنای ضعف یا برتری افراد نیست بلکه توان هماهنگی و کارآمدی در لحظه و حرکت منسجم در اجرا مد نظر است که امیدواریم به زودی محقق شود .

وی با اشاره به انتظارات از سازمان نظام پزشکی اظهار کرد: فعالیت های سازمان باید به گونه ای سامان‌دهی شود تا هم رضایت مراجعین افزایش یابد و هم بار مراجعه به سازمان از طریق استفاده دقیق تر از فناوری اطلاعات و بستر خدمات الکترونیک کاهش یابد.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.