جمعه، 10 فروردین 1403

کنفرانس تغذیه و ورزش در رمضان در حال برگزاری است

  • 17 فروردین 1402
  • 09:16
  • آموزش
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
کنفرانس تغذیه و ورزش در  رمضان در حال برگزاری است

نخستین برنامه آموزش حضوری سازمان نظام پزشکی در سال ۱۴۰۲ با عنوان تغذیه و ورزش در رمضان امروز و فردا (17و۱۸فروردین ماه 1402) در سالن اجتماعات نظام پزشکی در حال برگزاری است.


به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی در این کنفرانس آخرین مطالب علمی روز در مورد تغذیه افراد عادی و ورزشکاران در ماه رمضان  برای پزشکان عمومی، دانش آموختگان مقاطع مختلف رشته های علوم تغذیه و مامایی ،  فوق تخصص های گوارش بالغين (داخلی)، غدد درون ریزی و متابولیسم، متخصصان زنان وزایمان،  بیماریهای داخلی،  پزشکی ورزشی و طب ایرانی و با کسب حداکثر شش امتیاز آموزش مداوم ارائه خواهد شد. 

در این برنامه آموزشی که به همت معاونت آموزشی سازمان نظام پزشکی و همکاری انجمن پزشکان ورزشی ایران در حاا برگزاری است، مطالبی از جمله اصول کلی تغذیه و رژیم درمانی و ویژگی‌های وعده های غذایی در ماه مبارک رمضان، اصول کلی تغذیه و ویژگی‌های سحری، اصول کلی فعالیت بدنی و نسخه ورزشی، اصول مدیریت وزن و تغذیه در شرایط بالینی گوناگون در روزه داری مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

 اصول کلی تغذیه  ورزشکاران در ماه رمضان، ارتباط روزه داری و ترکیب بدنی در ورزشکاران و انواع رژیم‌های فستینگ و ارتباط آن ها با سلامت و کنترل وزن ، تغذیه بر اساس مزاج برای ورزشکاران و الگوی خواب و شرایط روانی  ورزشکاران در ماه مبارک رمضان نیز از جمله مطالب علمی ای هستند که توسط اساتید برجسته علوم تغذیه ، پزشکی ورزشی ، فیزیولوژی ورزشی، طب ایرانی و روانشناسی ورزشی ارائه و آموزش داده خواهد شد.
برای اطلاع و استفاده از این برنامه و برنامه‌های مشابه میتوانید به سایت معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی به نشانی learn.irimc.org  مراجعه نمایید.

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.