جمعه، 7 اردیبهشت 1403

کنفرانس مدیریت و برخورد با آسیب ‌های شیمیایی را به صورت آنلاین مشاهده کنید

کنفرانس مدیریت و برخورد با آسیب ‌های شیمیایی را به صورت آنلاین مشاهده کنید
کنفرانس یک‌روزه مدیریت و برخورد با آسیب های شیمیایی امروز در محل سازمان نظام پزشکی در حال برگزاری بوده و بصورت آنلاین قابل مشاهده است.


به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی کنفرانس مدیریت و برخورد با آسیب های شیمیایی امروز دوشنبه 22 اسفندماه 1401 از ساعت 8 صبح لغایت 12 ظهر در محل سازمان نظام پزشکی در حال برگزاری بوده و به صورت آنلاین از طریق لینک https://learn.irimc.org/course/41767 قابل مشاهده است.

 

توجه:حضور آنلاین در برنامه حضوری، مشمول امتیاز بازآموزی نیست و فقط جهت استفاده علمی همکاران در دسترس شما قرار گرفته است.

گفتنی است در این کنفرانس تازه های روش‌های برخورد با آسیب های شیمیایی در مراحل اورژانس پیش بیمارستانی، اورژانس بیمارستان ها و بیماران بستری مورد بررسی قرار می گیرد و جامعه پزشکی  با مهم ترین عوامل شیمیایی و نحوه شناسائی و مدیریت صحنه ای که در آن عارضه ی شیمیایی رخ داده، آشنا می شوند.

لازم به ذکر است در کنفرانس برخورد با آسیب های شیمیایی دکتر مصطفی قانعی فوق تخصص ریه و دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری، دکتر سعید کریمی فوق تخصص شبکیه و معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر عزت اله بهزادی نیا متخصص طب اورژانس و رئیس اورژانس استان قم، دکتر حسن امیری فلوشیپ مسمومیت شناسی و عضو هیئت علمی دانشگاه سخنرانی خواهند داشت.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.