جمعه، 10 فروردین 1403

مصوبات بیست و ششمین جلسه شورای عالی نظام پزشکی اعلام شد

مصوبات بیست و ششمین جلسه شورای عالی نظام پزشکی اعلام شد
بیست‌ و ششمین جلسه شورای عالی دوره هشتم روز پنج‌شنبه 1401/11/27 به صورت حضوری برگزار و مصوبات آن اعلام شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی مصوبات بیست و ششمین جلسه شورای عالی نظام پزشکی به شرح ذیل است:

مصوبه (1)

شورای عالی نسبت به ادامه بررسی اساسنامه صندوق رفاه و تعاون در جلسه امروز اقدام و نسخه نهایی به هیات مدیره محترم صندوق ارسال تا وفق بند "ز" ماده 10 اساسنامه جاری صندوق ، اقدام لازم را معمول و پیشنهادات را جهت طرح در مجمع عمومی  ظرف یک ماه به ریاست محترم مجمع عمومی صندوق ارسال نمایند.

مصوبه (2)

اساسنامه پیشنهادی صندوق رفاه و تعاون ارجاعی از کمیسیون تخصصی و مشورتی طرح ها و لوایح و آئین نامه ها بررسی و با اصلاحات به تصویب شورای عالی رسید و مقرر گردید برابر مصوبه شماره یک بیست و ششمین جلسه شورای عالی جهت اقدامات بعدی به هیات مدیره صندوق ارسال گردد.

مصوبه (3)

تشکیل شعبه 2 هیات انتظامی بدوی تهران مورد موافقت قرار گرفت.

مصوبه (4)

عبارت: "صدور مجوز تبلیغات برای متقاضیان حرف پزشکی که محرومیت از اشتغال دارند تا پایان مدت محرومیت ممکن نخواهد بود" ، جایگزین ماده 19 دستورالعمل نحوه اطلاع رسانی امور پزشکی مصوب 1/12/99 شورای عالی گردید.

 

 

مصوبه (5)

مقرر گردید سازمان نسبت به پیگیری واگذاری و تفویض صدور و تمدید پروانه تاسیس  و مسئول فنی موسسات پزشکی و حرف وابسته ، از وزارت بهداشت به سازمان نظام پزشکی برابر بند "ن" ماده 3 قانون اقدام نماید.

مصوبه (6)

دستور العمل صدور و تمدید مجوز ارائه خدمات دورا پزشکی ارجاعی از کمیسیون تخصصی مشورتی طرح ها و لوایح و آئین نامه ها بررسی و با اصلاحات به تصویب رسید.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها : شورای عالی
زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.