جمعه، 31 فروردین 1403

ضرورت پرداخت جریمه تاخیر مطالبات به جامعه پزشکی از سوی بیمه های پایه

ضرورت پرداخت جریمه تاخیر مطالبات به جامعه پزشکی از سوی بیمه های پایه
دبیر شورای هماهنگی استان تهران با اشاره به این که  اهم مسائل مبتلا به جامعه پزشکی از جمله تعرفه،مالیات، عوارض کسب و پیشه در پنجمین جلسه شورای هماهنگی استان تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛اظهار کرد: تمام سعی‌ها ‌در این راستا است که اگر بیمه های پایه با تاخیر مبالغ همکاران را بپردازند، خسارت و جریمه تاخیر راهم پرداخت نموده و این مساله پس از کارشناسی‌های لازم،در حال پیگیری است.

دکتر شیرین شجاعی در گفت و گو با خبرنگار اداره کل روابط عمومی در خصوص جزئیات برگزاری این جلسه بیان کرد: پنجمین جلسه شورای هماهنگی استان تهران با حضور 9 تن از اعضا و ریاست دکتر محمد رئیس زاده برگزار و در خصوص مباحث تعرفه،مالیات و عوارض کسب و پیشه،پسماند،تبلیغات، قرارداد با بیمه ها و پروانه مطب پزشکان بحث و بررسی های لازم صورت گرفت.

 

وی افزود : یکی از مصوبات جلسه فوق این بود که برای کمک به زلزله زدگان خوی به سرعت یک شماره حساب سازمان کل تخصیص داده شود تا مبالغ جمع آوری شده برای کمک به هموطنان زلزله‌زده اختصاص داده شود.

 

وی ادامه داد:  همچنین مصوب شد؛ آیین نامه مربوط به هیات مدیره ها و نحوه برگزاری جلسات‌شان و سایر مسایل مربوطه که مصوب شورای عالی در سال های گذشته است ، گردآوری شده و مجددا به همه شعب ارسال شود.

 

دبیر شورای هماهنگی استان تهران با اشاره به این که در مورد عوارض کسب و پیشه صحبت های زیادی شد؛ اظهار کرد:  اقدامات صورت گرفته در هر شهرستان بیان و در نهایت تاکید شد که این مساله فعلا در هاله ای از ابهام بوده و بهتر است ،هیات مدیره هر شهرستان ، در پاییز و زمستان با شورای شهر خود رایزنی نموده و با ریش سفیدی تلاش شود که برای سال بعد، در بودجه شهرداری آن شهرستان عوارض کسب و پیشه کادر درمان منظور نشود؛ زیرا اگر شورای شهر مصوبه ای مبنی بر دریافت عوارض کسب و پیشه داشته باشد، سال بعد شهرداری خود را ملزم به دریافت آن می داند.

 

شجاعی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته در مورد بیمه ‌های پایه خاطرنشان کرد: طبق گفته ریاست کل سازمان تمام سعی‌ها ‌در این راستا است که اگر بیمه های پایه با تاخیر مبالغ همکاران را بپردازند، خسارت و جریمه تاخیر راهم پرداخت نموده و این مساله پس از کارشناسی‌های لازم،در حال پیگیری است.

انتهای پیام

 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.