پنجشنبه، 9 فروردین 1403

پیام تبریک رئیس کل سازمان نظام پزشکی به مناسبت روز پرستار

پیام تبریک رئیس کل سازمان نظام پزشکی به مناسبت روز پرستار
رئیس کل سازمان نظام پزشکی ، در پیامی روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی، پیام دکتر محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی به مناسبت روز پرستار به این شرح است:

میلاد عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) اسوه مهربانی، صبر و تقوا، قهرمان صحرای کربلا بهترین و مناسب‌ترین روز برای تبریک به کسانی است که عاشقانه و متعهدانه جان و وقت خویش را وقف نجات انسان‌ها نموده و با همه سختی‌ها و کژی‌ها جز به کاهش آلام دردمندان و بهبود بیماران به چیز دیگری نمی‌اندیشند.

پرستاران که با تاسی به حضرت زینب سلام ا... علیها صبر و مهربانی او را سرمشق خویش قرار داده و در سال‌های دفاع مقدس ایثارگرانه دستان پر مهر خود را برجراحت مجروحان می‌گذاشتند و همت بلندشان در بیمارستان‌های صحرایی پشتوانه و دل گرمی جوانان میهن پرستمان بوده و دوشاوش پزشکان همواره ملجا و پناهگاه آلام جسمانی و روحانی و سنگ صبور آحاد ملت بوده‌اند و این هم نفسی را برترین افتخار خویش می‌دانند. همان‌ها که امروز صبورانه بار عظیم درمان کشور را به عنوان یکی از حلقه‌های مهم درمان برعهده دارند و با اتحاد مثال زدنی با پزشکان در تیم درمان همکاری، تعاون و اثربخشی را در حفظ و ارتقای سلامت آحاد جامعه معنا بخشیده‌اند.

سازمان نظام پزشکی به عنوان بزرگ‌ترین نهاد صنفی کشور آمادگی خود را جهت تحقق مطالبات حرفه‌ای جامعه معزز پرستاری کشور که تاکنون بردبارانه در نظام سلامت نقش آفرین بوده‌اند، اعلام نموده، این روز را به همه پرستاران خدوم و زحمت کش این مرز و بوم که عاشقانه این حرفه مقدس را برگزیده‌اند تبریک گفته و آرزو می‌کنم جامعه بزرگ درمانی کشور به خصوص پرستاران مانند همیشه در همه مراحل کاری و زندگی خود سرشار از موفقیت و افتخار باشند.»


دکتر محمد رئیس زاده - رییس کل

سازمان نظام پزشکی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.