پنجشنبه، 9 فروردین 1403

تدریس کامل کتاب راهنمای عمومی اخلاق حرفه ای شاغلین حرف پزشکی کلید خورد

تدریس کامل کتاب راهنمای عمومی اخلاق حرفه ای شاغلین حرف پزشکی کلید خورد
مدیر دبیرخانه هیات ترویج اخلاق پزشکی از آموزش راهنمای عمومی اخلاق حرفه ای شاغلین حرف پزشکی به صورت مولتی مدیا و در چارچوب برنامه های آفلاین بازآموزی در آینده نزدیک خبرداد.

دکتر سعید بیرودیان با اعلام خبر فوق به خبرنگار اداره کل روابط عمومی اظهار کرد: امروز مورخ 24 آبان ماه جلسه ای با حضور اساتید برجسته اخلاق پزشکی در سالن اجتماعات سازمان نظام پزشکی برگزار شد که طی آن هماهنگی با اساتید و  مدرسین اخلاق پزشکی در خصوص تدریس 13 فصل کتاب راهنمای اخلاق حرفه ای شاغلین حرف پزشکی به شکل استاندارد و با همکاری معاونت آموزش و پژوهش سازمان انجام شد تا بسترهای لازم برای آموزش کلیه همکاران جامعه پزشکی را به صورت مولتی مدیا فراهم کنند.

وی با اشاره به این که هر فصل این کتاب توسط یکی از اساتید اخلاق پزشکی تدریس خواهد شد، تصریح کرد: کتاب راهنمای عمومی اخلاق حرفه ای شاغلین حرف پزشکی مصوب شورای عالی نظام پزشکی بوده که دارای سه بعد نظارت ، انتظامی  وآموزشی است  که بعد آموزش و ترویج آن بر دو بعد  دیگر مقدم است.

وی با بیان این که تا کنون تدریس جامعی در خصوص راهنمای عمومی اخلاق حرفه ای شاغلین حرف پزشکی نداشته ایم خاطرنشان کرد: جلسه امروز بستری برای تدریس کامل این کتاب بصورت مالتی مدیا و در چارچوب برنامه های آفلاین بازآموزی است که ظرف چند ماه آینده بر روی سایت آموزش سازمان نظام پزشکی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.