شنبه، 1 اردیبهشت 1403

پیام تبریک رئیس شورای عالی به مناسبت روز پزشک

پیام تبریک رئیس شورای عالی به مناسبت روز پزشک
رئیس شورای عالی نظام پزشکی در پیامی اول شهریور زاد روز حکیم و فیلسوف نامی ایران زمین ، ابو علی سینا و روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی متن پیام تبریک دکتر منصور جعفری نمین به شرح ذیل است: 

بسمه تعالی

اول شهریور زاد روز حکیم و فیلسوف نامی ایران زمین ، ابو علی سینا و روز پزشک را خدمت کلیه همکاران خدوم و ساعی در سراسر ایران بزرگ تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
تلاشها و زحمات پزشکان ارجمند در طول سالیان دراز از دیر باز تا عصر کنونی متضمن سلامت آحاد جامعه بوده و ماحصل آن ارتقای رشد و توسعه پایدار و بهبود شاخص های بهداشتی است که امروز در ابعاد مختلف شاهد آن هستیم.
علی رغم این دستاوردهای  بزرگ که به همت جمعیِ همکاران و جامعه علمی کشور صورت پذیرفته ، استقرار نظامی شایسته در عرصه سلامت به جهت ساختارهای معیوب اداری و نقص در قوانین و تعدد ارکان تصمیم گیری در کشور محقق نشده و بسیاری از زحمات همکاران و دانشمندان عرصه طب آنطور که باید و شایسته ایران عزیز است به منصه ظهور نرسیده است.
همکاران جامعه پزشکی با مجاهدت علمی و عملی در سخت ترین شرایط اجتماعی و اقتصادی همواره از متن مردم و در کنار آنان بوده و لحظه ای از آرمان خود عقب ننشسته اند و بر عهد خود و سوگندی که یاد کرده اند پایبند خواهند بود و این درسی بزرگ و اعتقادی مقدس است که ما را در انجام وظایف محوله و اعتمادی که بواسطه همین همکاران اعطا  شده مصمم تر می سازد.
اینجانب در کمال خضوع ، مراتب ارادت و قدردانی خود را از زحمات و تلاشهای همکاران عزیز جامعه پزشکی تقدیم می دارم و سلامتی روزافزون توام با عزت و اقتدار همکاران را از خداوند منان خواستارم.

                                                          دکتر منصور جعفری نمین      
                                                               رئیس شورای عالی

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.