جمعه، 10 فروردین 1403

استقبال وسیع جامعه پزشکی از جشنواره آموزشی / ضرورت برگزاری کارگاههای مهارتی و عملی در آینده نزدیک

 استقبال وسیع جامعه پزشکی از جشنواره آموزشی / ضرورت برگزاری کارگاههای مهارتی و عملی در آینده نزدیک
نایب رئیس اول شورای عالی نظام پزشکی با اشاره به استقبال وسیع پزشکان از جشنواره آموزشی این سازمان گفت: امیدواریم در آینده نزدیک و با فروکش نمودن اپیدمی کرونا شاهد برگزاری کارگاههای مهارتی و عملی به منظور ارتقاء سطح علمی همکاران باشیم.

دکتر عباسعلی خادمی در حاشیه برگزاری جشنواره آموزشی سازمان نظام پزشکی با اشاره به این که طبق قانون؛ برگزاری همایش های بازآموزی از جمله وظایف این سازمان است؛ اظهار کرد: سازمان نظام پزشکی متولی این کار بوده و برگزاری جشنواره آموزشی به مدت سه روز؛ پس از مدت ها دوری از همایش های حضوری با استقبال بسیار خوبی از سوی جامعه پزشکی مواجه شد.

وی افزود: سازمان نظام پزشکی خانه صنفی همکاران بوده و تمایل دارند که این نوع همایش های بازآموزی را در سطح وسیع برگزار نماید تا بتوانند از نظر علمی خود را به روز نموده و نسبت به دریافت امتیازات لازم اقدام نمایند.

 

نایب رئیس شورای عالی نظام پزشکی با ا شاره  به این که اعضای هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی همگی عضو این سازمان بوده و همکاری لازم را در برگزاری دوره های آموزشی دارند؛ اذعان کرد: در دوران کرونا همایش ها بصورت مجازی برگزار می شد اما با فروکش کردن آن امید است بتوانیم کارگاههای مهارتی و عملی به منظور ارتقاء سطح علمی همکاران در سطح وسیع تری برای رشته های مختلف علوم پزشکی با همکاری دانشگاهها برگزار نمایئم .

وی با اشاره به این که برگزاری همایش های آموزشی بار علمی و عملی همکاران را برای خدمت بهتر به بیماران فراهم می کند؛ خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک سازمان نظام پزشکی اعضای خود را برای ارائه برنامه های آموزشی در مرکز همایشی بزرگ که متعلق به خودش است؛ گرد هم آورده و آخرین دستاوردهای حوزه پزشکی را به همکاران ارائه نماید .

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.