جمعه، 10 فروردین 1403

اطلاع از روش های جدید و جایگزین درمان های بهتر و سودمندتری برای بیمار به دنبال دارد

اطلاع از روش های جدید و جایگزین درمان های بهتر و سودمندتری برای بیمار به دنبال دارد
دبیر علمی  همایش تازه ها و اورژانس های دندانپزشکی با اشاره به این که اطلاع از آخرین متدهای علمی کار در مطب ها، کلینیک ها و بیمارستان ها و نیز آشنایی با اورژانس ها برای همکاران پزشک و دندانپزشک بسیار حائز اهمیت است؛ گفت: درواقع اطلاع از روش های جدید و جایگزین درمان های بهتر و سودمندتری برای بیمار به دنبال دارد.

دکتراکبر فاضل نجف آبادی در گفت و گو با خبرنگار اداره کل روابط عمومی با بیان این که همایش تازه ها و اورژانس های دندانپزشکی مرتبط با شرح وظایف سازمان نظام پزشکی به منظور ارتقای سطح علمی و عملکرد اعضای خود شکل گرفته است؛ اظهار کرد: این کنگره با محوریت اورژانس ها، پیچیدگی های درمانی، گاید لاین ها و ارائه آخرین درمان های بروز دنیا به گروههای شرکت کننده برگزار می شود و از اساتید برجسته برای ارائه مطالب آموزشی به همکاران دعوت شده است.

وی با اشاره به این که دندانپزشکان باید از مهارت های ارتباطی لازم در مواجهه با بیماران خود بهره مند باشند؛افزود: اطلاع از آخرین متدهای علمی کار در مطب ها، کلینیک ها ،بیمارستان ها وآشنایی با اورژانس ها بسیار حائز اهمیت است و با  این محوریت همایش تازه ها و اورژانس های دندانپزشکی را برگزار می کنیم .

وی ادامه داد: این همایش از 26 لغایت 28 مردادماه جاری در سالن همایش های رازی تهران برگزار می شود که یک سالن به همکاران دندانپزشک اختصاص داده شده تا گایدلاین ها ، اورژانس ها و مهارتهایی که یک دندانپزشک برای درمان بیماران خود به آن نیازمند است به شرکت کنندگان  ارائه شود.

دبیر علمی همایش تازه ها و اورژانس های دندانپزشکی در خصوص اورژانس های دندانپزشکی اظهار کرد: اورژانس های مرتبط با احیای قلبی ریوی و همچنین اورژانس هایی که در تصادفات و فی البداهه در مطب ممکن است برای بیمار ایجاد شود به همکاران آموزش داده می شود.

فاضل با گریزی به مبحث پیچیدگی های درمانی که در برخی بیماران بوجود می آید ؛ گفت: شده است این پیچیدگی ها سبب مختل شدن تصمیم گیری در مورد چگونگی ادامه کار و رفتار همکاران در ارتباط با بیماران است که به آن ها اموزش داده می شود چگونه از عهده درمان بر بیایند.

وی با اشاره به این که درمان های روز و جاری که طی چند سال اخیر در دنیا وجود داشته به همکاران ارائه خواهد شد؛ اذعان کرد: هچنین درمان های جایگزین و مطرود شده و نیز درمان های جدیدی که به دنیای علم معرفی شده به منظور بهره مندی شرکت کنندگان در این همایش سه روزه ارائه می شود.

دبیر علمی همایش تازه ها و اورژانس های دندانپزشکی با بیان این که سازمان نظام پزشکی عهده دار ارتقای علمی اعضای خود بوده و هم موظف به حفظ حقوق بیماران در ارتباط با پزشکان است؛ خاطرنشان کرد: زمانی که بیماران برای ثبت شکایت خود به این سازمان مراجعه می کنند و جلسات کارشناسی برای بررسی روند درمانی آن ها تشکیل می شود؛ لازم است همکاران دندانپزشک نیز از اطلاعات کافی و به روز دنیا در انجام کارها و درمان های روزمره خود مطلع باشند تا در صورت نیاز و طرح شکایت بتوانند پاسخگوی سوالات کارشناسان امر باشند.

وی با اشاره به این که اطلاع از روش های جدید و جایگزین درمان های بهتر و سودمندتری برای بیمار به دنبال دارد؛ یاد آور شد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در همایش تازه ها و اورژانس های دندانپزشکی می توانند به لینک ذیل مراجعه نمایند:

https://learn.irimc.org/mordad1401

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.