جمعه، 10 فروردین 1403

پیام تبریک رئیس کل سازمان نظام پزشکی به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک رئیس کل سازمان نظام پزشکی به مناسبت روز خبرنگار
در بخشی از پیام رئیس کل سازمان نظام پزشکی آمده است: هفدهم مردادماه یادآور تلاش و مجاهدت زنان و مردانی است که در بیان واقعیات و آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی با سعی بلیغ و قلم شیوا و با اتکا به تعهد برخاسته از ایمان ناشی از وجدان، مسؤولیت تاریخی خود را ایفا می‌کنند.

متن پیام دکتر محمدرئیس زاده به مناسبت روز خبرنگار به این شرح است:

ن و القم و ما یسطرون

درس بزرگ عاشورا آزادگی و جوانمردی است؛ که در بطن خود آگاهی مبتنی بر صداقت را برای دلهای با ایمان فریاد می زند. این حقیقتی بود که با توسل به رسانه هایی که قلم خود را به زر و زور و تزویر فروخته بودند جابجا شد اما دیری نپایید که ماه درخشان حقیقت از پشت ابر سیاهی سر برآورد و وقایع نگاران راستین حقایق آن روز جانکاه را برای همیشه تاریخ ثبت و ضبط کردند.
هفدهم مردادماه یادآور تلاش و مجاهدت زنان و مردانی است که در بیان واقعیات و آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی با سعی بلیغ و قلم شیوا و با اتکا به تعهد برخاسته از ایمان ناشی از وجدان، مسؤولیت تاریخی خود را ایفا می‌کنند. کسانی که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکب ساختند و در سپهر شهادت و ایثار ستارگانی جاوید شدند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهیدان والامقام عرصه امید و آگاهی، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد و دلسوز این مرز و بوم بویژه آن‌ها که قلم راستین خود را در عرصه سلامت و بهداشت به گردش درمی‌آورند، تبریک می‌گویم و از خداوند بزرگ بهروزی و سلامت آنان را خواستارم.

دکتر محمد رئیس زاده - رئیس کل

سازمان نظام پزشکی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.