جمعه، 10 فروردین 1403

آخرین اطلاعات دارویی جهت بروز رسانی دانش علمی جامعه پزشکی ارائه می شود

آخرین اطلاعات دارویی جهت بروز رسانی دانش علمی جامعه پزشکی ارائه می شود
دبیر علمی همایش تازه ها و اورژانس های داروسازی گفت:  با هدف بروز رسانی اطلاعات همکاران جامعه پزشکی ؛افزایش سطح دانش و ارتباط موثر علمی و اجتماعی میان آن ها معاونت آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی اقدام به برگزاری همایش تازه ها و اورژانس های داروسازی نموده است.

دکتر فرشاد هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار اداره کل روابط عمومی با اعلام خبر فوق بیان کرد: در این گردهمایی حضوری انجمن های مختلف با همکاری هم مجموعه ای را تشکیل داده اند که نماد وحدت ، همدلی ، همراهی جامعه پزشکی و به نوعی نشان همگرایی علوم پزشکی در حیطه های مختلف باشد که نتیجه آن  به بیماران بازگردد.

 وی با اشاره به این که نگاه همایش تازه ها و اورژانس های داروسازی بیمار محور بودن است؛ افزود:  با توجه به وقفه ای که کرونا در گردهمایی های حضوری ایجاد کرد ،این همایش علاوه بر بروز رسانی دانش همکاران ؛ می تواند فضای اجتماعی لازم و اثراتی که حاصل دیدار حضوری و بهره مندی از  بارش افکار واطلاعات است برای شرکت کنندگان ایجاد نماید.

دبیر علمی همایش تازه ها و اورژانس های داروسازی با بیان این که معاونت آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی با هدف به روز شدن اطلاعات همکاران و افزایش سطح دانش؛ ایجاد ارتباط موثر علمی و اجتماعی بین جامعه پزشکی اقدام به برگزاری این همایش نموده است؛ تصریح کرد: آخرین گایدلاین های موجود در دنیا بر اساس مستندات جهت بروز رسانی اطلاعات دارویی همکاران به آن ها آرائه خواهد شد و از آن جا که علم ما تجربی بوده و پایدار نیست ، هرچند وقت یکبار تغییر می کند بنابر این سعی نمودیم آخرین اطلاعات روز دنیا را جمع آوری و در اختیار همکاران قرار دهیم تا بتواند حداکثر استفاده را داشته باشند.

هاشمیان خاطرنشان کرد: امیدواریم هدف و رسالت خود را به خوبی انجام داده به طوری که نتیجه موثری در تعالی جامعه پزشکی داشته باشد که همانا خدمت بهتر در دو مقوله درمان و سلامت است.

وی یادآور شد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این همایش که از 26 لغایت 28 مردادماه جاری در مرکز همایش های رازی تهران برگزار می شود به لینک ذیل مراجعه نمایند:

https://learn.irimc.org/mordad1401

 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.