پنجشنبه، 9 فروردین 1403

هشدار سرپرست اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان نظام پزشکی:

اعضای سازمان نظام پزشکی مراقب پیامک های جعلی باشند

اعضای سازمان  نظام پزشکی مراقب پیامک های جعلی باشند
مشاور رئیس کل سازمان در امور شهرستان ها و سرپرست اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان نظام پزشکی درخصوص پیامک های جعلی گفت: اعضای سازمان به منظور پیشگیری از خسارت های احتمالی ، به پیامک های جعلی که از سامانه های غیر از سامانه اختصاصی سازمان ارسال می گردد توجه و دقت لازم را بنمایند.

محمدرضا اسدی مشاور رئیس کل سازمان در امور شهرستان ها و سرپرست اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان نظام پزشکی گفت: با توجه به شکایت های واصله برخی از اعضای سازمان، پیامک های جعلی حاوی اطلاعات نادرست و بعضا گمراه کننده به این عزیزان ارسال شده است که در خواست می گردد به منظور پیشگیری از خسارت های احتمالی به سرشماره پیامک  های ارسالی توجه و دقت لازم را بنمایند.

اسدی افزود: پیامک های سازمان نظام پزشکی از دو سرشماره 300084130 و 30007471 و صندوق تعاون و رفاه با سرشماره 30005206 ارسال می گردد که ضروری است اعضای سازمان در این خصوص به شماره های ارسالی توجه نمایند.

سرپرست اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان نظام پزشکی در پایان گفت: سازمان نظام پزشکی در تلاش است تا با اطلاع رسانی به اعضای سازمان از بروز خسارت های احتمالی جلوگیری نماید.

انتهای پیام/

 

سازمان نظام پزشکی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.