پنجشنبه، 9 فروردین 1403

در سفر به استان زنجان صورت گرفت:

تقدیر از خانواده اولین شهید مدافع سلامت استان زنجان

تقدیر از خانواده اولین شهید مدافع سلامت استان زنجان
رئیس کل سازمان نظام پزشکی در سفر یکروزه به استان زنجان با خانواده معظم اولین شهید مدافع سلامت استان زنجان دیدار و دلجویی کردند

به گزارش اداره کل روابط عمومی، دکتر محمد رئیس زاده در سفر به استان زنجان با خانواده معظم اولین شهید مدافع سلامت استان زنجان، شهید اسدا... شیخ جابری دیدار و دلجویی کردند.

دکتر رئیس زاده در این دیدار ضمن احترام به مقام شامخ شهید شیخ جابری از تلاش های مدافعین سلامت کشور به ویژه شهدای این راه که در خدمت به مردم میهن اسلامی جان خود را اهدا کردند تقدیر نمودند .

در این دیدار دکتر رضا مسائلی مدیر عامل صندوق تعاون و رفاه، محمدرضا اسدی مشاور رئیس کل در امور شهرستان ها و مسئولین نظام  پزشکی استان زنجان ، رئیس کل سازمان را همراهی نمودند.

 

گفتنی است شهید اسدالله شیخ‌جابری اولین شهید مدافع سلامت استان زنجان، ۲ فروردین ماه سال ۱۳۵۹در شهرستان زنجان دیده به جهان گشود.

وی بعد از اتمام دوره دبیرستان و اخذ مدرک دیپلم در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را به عنوان نیروی خدماتی در بیمارستان  آیت‌الله موسوی زنجان آغاز کرد و به مدت ۸ سال و ۹ ماه در این بخش به ارائه خدمت پرداخت. شهید جابری از همان ابتدای انتشار ویروس کرونا در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در کنار پزشکان و کادر درمان به ارائه خدمت پرداخت و هیچگاه مسئولیت خود را ترک نکرد و تا آخرین لحظه به خدمت صادقانه خود پرداخت. وی در حین کار به ویروس کرونا مبتلا شد و سرانجام در ۱۶ فروردین ماه سال 1399 دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار معبود خود شتافت. پیکر شهید جابری پس از تشییع در بهشت زهرای شهرستان زنجان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

 

سازمان نظام پزشکی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.