ﺳﻪشنبه، 4 اردیبهشت 1403

دعوای بین دولت و مجلس ارتباطی به اعضای سازمان نظام پزشکی ندارد

دعوای بین دولت و مجلس ارتباطی به اعضای سازمان نظام پزشکی ندارد
رئیس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به این که بنده نماینده صنف مظلوم پزشکی هستم؛ گفت: اگردعوایی بین دولت و مجلس وجود دارد به اعضای سازمان نظام پزشکی ارتباطی نداشته و نباید حقوق جامعه پزشکی که در محروم ترین و دورترین مناطق خدمت می کنند؛ نادیده گرفته شود.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی؛ دکتر محمد رئیس زاده در اولین نشست بررسی موانع و راهکارهای اجرای سیاست های کلی سلامت با اشاره به این که تخصیص های لازم درخصوص اعتبارات حوزه سلامت انجام نشده است؛ اظهار کرد: اگر دعوایی بین دولت و مجلس هست به اعضای سازمان نظام پزشکی اعم از پزشک؛ماما؛ داروسازو... ربطی ندارد و چرا نباید حقوق همکاران ما که در محروم ترین و دورترین نقطه کشور خدمت می کنند؛ به موقع پرداخت شود.

وی افزود: بحث ما تقابل مجلس و دولت نیست و باید سیاست ها را دور هم  اجرا کنیم اما بنده به عنوان نماینده این صنف مظلوم عرض می کنم که چرا پول پزشک خانواده را پرداخت نمی کنیم اما در تریبون و رسانه ها به او فحش می دهیم.

وی ادامه داد: چرا باید زیرگوش پزشک یا مامای ما بزنند و این همکاران در شرایطی خدمت کنند که حقوقشان پرداخت نمی شود.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی با بیان این که اعضای حوزه سلامت نباید پاسخگوی اجرایی نشدن سیاست ها باشند؛ خاطرنشان کرد: جامعه پزشکی نباید مورد توهین و تخریب قرار گیرند و نتیجه این امر بی اعتمادی مردم به پزشکان و مهاجرت آن ها از کشور است.

وی گفت: خروج پزشکان به نظام درمانی کشور آسیب وارد می کند و کسانی که به دلیل عدم اجرای سیاست های کلی نظام سلامت موجب صدمه و خسارت به حوزه سلامت شده اند باید مورد مواخذه قرار گیرند. همچنین برای رفع مشکلات باید آدرس درست را دنبال کنیم و به غلط به رسانه ها اطلاعات ندهیم .

وی با اشاره به این که هدف ما کمک به وزارتخانه و حوزه سلامت کشور است؛یادآور شد: بطورحتم راهکارهای کارشناسان حاضر در این نشست می تواند در حل مشکلات موثر و راهگشا باشد.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.