پنجشنبه، 9 فروردین 1403

مجاهدت های مومنانه کادر درمان در یاد و خاطره مردم ایران ماندگار خواهد شد

مجاهدت های مومنانه کادر درمان در یاد و خاطره مردم ایران ماندگار خواهد شد
آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی عصر پنجشنبه با انتشار پیامی به مناسبت رسیدن آمار متوفیان کرونا به صفر، با پاسداشت مقام والای شهدای مدافع سلامت و تسلیت به همه بازماندگان متوفیان از کرونا، آورده است: یقین دارم زحمات و فداکاری‌ها و نیز مجاهدت‌های مومنانه کادر درمان و آحاد ملت شریف ایران در این عرصه خطیر، در تاریخ کشور و یاد و خاطره مردم قدرشناس ایران ماندگار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی ؛آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی عصر پنجشنبه با انتشار پیامی به مناسبت رسیدن آمار متوفیان کرونا به صفر، با پاسداشت مقام والای شهدای مدافع سلامت و تسلیت به همه بازماندگان متوفیان از کرونا، آورده است: یقین دارم زحمات و فداکاری‌ها و نیز مجاهدت‌های مومنانه کادر درمان و آحاد ملت شریف ایران در این عرصه خطیر، در تاریخ کشور و یاد و خاطره مردم قدرشناس ایران ماندگار خواهد شد.
متن کامل پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛
بسم‌الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی علی ابن موسی الرضا المرتضی بعدد ما احاط به علمک
ملت شریف و عزیز ایران
پس از سپری شدن بیش از دو سال از مواجهه کشور و ملت با ویروس منحوس کرونا و سویه های مختلف آن، امروز در سایه همراهی شما مردم فهیم و تلاش و همت دست اندرکاران حوزه بهداشت و درمان در مدیریت همه جانبه کرونا، شاهد صفر شدن آمار فوتی های ناشی از کرونا در سطح کشور هستیم.
این دستاورد بزرگ، در شرایطی حاصل شده است که کشور ما از سوی برخی قدرت های مدعی حقوق بشر حتی در واردات داروهای حیاتی و امکانات بهداشتی و درمانی لازم برای درمان این بیماری با تحریم های ظالمانه فراوانی مواجه بود. ولی در سایه اعتماد و اتکا به توان و ظرفیت های داخلی و تلاش ها و فداکاری های بی وقفه کادر درمان و واکسیناسیون عمومی، در این عرصه موفقیت های بزرگی نصیب کشور شد و به اذعان سازمان بهداشت جهانی و سازمان‌های بین المللی، ایران در ردیف کشورهای برتر در پیشگیری و درمان بیماری کرونا قرار گرفت.
اینجانب با پاسداشت مقام والای شهدای مدافع سلامت و تسلیت به همه بازماندگان متوفیان از کرونا، این دستاورد را به ملت بزرگ ایران و رهبری معظم انقلاب تبریک می گویم و از تلاش ‌های شبانه روزی پزشکان، پرستاران و همه کادر درمان صمیمانه قدردانی می کنم و یقین دارم این زحمات و فداکاری‌ها و نیز مجاهدت‌های مومنانه آحاد ملت شریف ایران در این عرصه خطیر، در تاریخ کشور و یاد و خاطره مردم قدرشناس ایران ماندگار خواهد شد.
آنچه که امروز ضروری است مورد توجه همگان قرار گیرد این است که مدیریت و کنترل ویروس کرونا در کشور به منزله پایان این بیماری و ریشه‌کنی آن نیست بلکه باید نسبت به رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و تکمیل فرایند واکسیناسیون عمومی، اهتمام جدی صورت گیرد تا از این دستاورد مدافعان سلامت بدرستی صیانت شود.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.