پنجشنبه، 9 فروردین 1403

پیامک یا تماس در مورد مشاوره تحصیلی خارج از کشور یا تسهیلات رفاهی هیچ نوع ارتباطی به سازمان نظام پزشکی ندارد

پیامک یا تماس در مورد مشاوره تحصیلی خارج از کشور یا تسهیلات رفاهی هیچ نوع ارتباطی به سازمان نظام پزشکی ندارد
هرنوع تماس صوتی، تبلیغ در فضای مجازی یا پیامک با عنوان مشاوره تحصیلی برای خارج از کشور یا تسهیلات رفاهی به هر عنوان، هیچ گونه ارتباطی با سازمان نظام پزشکی نداشته و استفاده از نام و عنوان این سازمان برای سوء استفاده از اعضای آن بوده که تحت پیگیری قضایی قرار خواهد گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام پزشکی ؛ به اطلاع کلیه اعضا می رساند هرگونه تماس صوتی، تبلیغ در فضای مجازی یا پیامک با عنوان مشاوره تحصیلی برای خارج از کشور یا تسهیلات رفاهی به هر عنوان، هیچگونه ارتباطی با سازمان نظام پزشکی ندارد و استفاده از نام و عنوان سازمان برای سوء استفاده از اعضا می‌باشد که تحت پیگیری قضایی قرار خواهد گرفت. 


اخیرا مجموعه ای با عنوان گلوکال کالج طی تماس هایی با اعضای سازمان نظام پزشکی درخصوص تحصیل فرزندان در خارج از کشور و مجموعه ی دیگری با اعلام تسهیلات رفاهی مختلف خود را منتسب به سازمان نظام پزشکی معرفی نموده اند. ضمن رد انتساب این نوع مجموعه ها به سازمان نظام پزشکی خواهشمند است صحت و سقم ادعاهای این چنینی را از طریق سایت و پایگاه های اطلاع رسانی سازمان نظام پزشکی پیگیری نمائید.

انتهای پیام

برچسب ها : اطلاعیه
زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.