ﺳﻪشنبه، 4 اردیبهشت 1403

سرعت فراموشی زحمات کادر درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا حیرت انگیز است!

سرعت فراموشی زحمات کادر درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا حیرت انگیز است!
در پی انتشار کاریکاتوری در خبرگزاری تسنیم به بهانه افزایش تعرفه های خدمات سلامت ، مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در نامه ای خطاب به مدیرعامل آن خبرگزاری نوشت: سرعت فراموشی  و‌میزان قدرشناسی طراح و‌منتشرکننده این کاریکاتور از زحمات کادر درمان که در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا با تقدیم بیش از ۳۰۰ شهید همچنان در حال جانفشانی هستند ،حیرت انگیز بود. احتمالا برای افزایش قیمت های نجومی گوشت و مرغ و برنج و‌مایحتاج اساسی ملت کاریکاتورهای موثرتری در دستور کار دارید.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی در متن نامه دکتر رضا لاری پور مشاور رئیس کل و مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی خطاب به مدیر عامل خبرگزاری تسنیم آمده است:

مدیرعامل محترم خبرگزاری تسنیم 

با سلام و آرزوی قبولی طاعات
متاسفانه امروز کاریکاتوری در آن خبرگزاری به بهانه افزایش تعرفه های خدمات سلامت منتشر گردید که نه تنها موجب وهن جامعه خدوم پزشکی کشور که موجب ناراحتی همه ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شریف ایران شد. 
سرعت فراموشی  و‌میزان قدرشناسی طراح و‌منتشرکننده این کاریکاتور از زحمات کادر درمان که در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا با تقدیم بیش از ۳۰۰ شهید همچنان در حال جانفشانی هستند حیرت انگیز بود. احتمالا برای افزایش قیمت های نجومی گوشت و مرغ و برنج و‌مایحتاج اساسی ملت کاریکاتورهای موثرتری در دستور کار دارید.
خواهشمند است ترتیبی اتخاذ فرمایید با آدرس نادرست ذهن ملت شریف ایران از نارسایی بیمه ها و عدم رعایت حقوق پایه ای مردم در پرداخت سهم سلامتشان منحرف نشود و به نحو مقتضی از تلاش های ارزنده تلاشگران عرصه درمان توسط آن خبرگزاری محترم دلجویی به عمل آید.

دکتر رضا لاری پور
مشاور رئیس کل و مدیرکل روابط عمومی ‌‌و امور بین الملل سازمان نظام پزشکی

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.