ﺳﻪشنبه، 4 اردیبهشت 1403

در دیدار رئیس زاده با رئیس سازمان بازرسی کل کشور مطرح شد:

ضرورت تشکیل کارگروه مشترک برای پیگیری مشکلات جامعه پزشکی

ضرورت تشکیل کارگروه مشترک برای پیگیری مشکلات جامعه پزشکی

رئیس کل سازمان نظام پزشکی در دیدار خود با دکتر خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور اهم مشکلات جامعه پزشکی از جمله آزمون دستیاری و تثبیت زمان برگزاری امتحان ، عدم رعایت قانون توسط شورای عالی بیمه سلامت در اعلام زمانی تعرفه ها و ... را مطرح و مقرر شد تا کارگروهی مشترک از دو سازمان برای پیگیری موضوعات مطروحه و به سرانجام رساندن آن ها تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی در دیدار دکتر محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی با دکتر ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور موضوعات مختلف جامعه پزشکی مطرح شد. در این دیدار که دکتر رنجبر زاده معاون اجتماعی و امور مجلس ، دکتر واحدی مشاور حقوقی و محمد رضا اسدی سرپرست اداره ارزیابی و رسیدگی به شکایات سازمان نظام پزشکی نیز حضور داشتند اهم مشکلات جامعه پزشکی از جمله اخذ غیرقانونی عوارض کسب و پیشه از مطب ها و مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت ، لزوم رسیدگی به مشکلات آزمون دستیاری و ثبیت زمان برگزاری امتحان بر اساس قوانین ، رعایت قانون در زمان اعلام تعرفه ها و لحاظ کردن قیمت واقعی در تعیین تعرفه و عدم رعایت قانون توسط شورای عالی بیمه سلامت در اعلام زمانی تعرفه های پزشکی ، لزوم اطمینان از طراحی سازو کار مناسب جهت اختصاص مابه التفاوت حذف ارز ترجیحی به دارو و تجهیزات پزشکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
گفتنی است در این دیدار که دکتر ایروان مسعودی اصل بازرس کل امور بهداشت و درمان سازمان بازرسی کل کشور نیز حضور داشت؛ پس از بیان موضوعات فوق الذکر مقرر شد تا با تشکیل کارگروهی بین دو سازمان ،موارد مطروحه پیگیری و به سرانجام رسد.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.