جمعه، 10 فروردین 1403

برای نخستین بار توسط معاونت آموزش و پژوهش نظام پزشکی انجام می شود:

اختصاص 16 امتیاز آموزش مداوم به همه رشته های پزشکی و پیراپزشکی

اختصاص 16 امتیاز آموزش مداوم به همه رشته های پزشکی و پیراپزشکی

معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی خبر از اختصاص 16 امتیاز آموزش مداوم به تمام رشته های پزشکی و پیراپزشکی با شرکت در برنامه آموزش مجازی تازه های کرونا -2022 از 1 الی 27 اسفندماه جاری داد.

دکتر بابک شکارچی در گفت و گو با خبرنگار اداره کل روابط عمومی با بیان این که از ابتدای سال تا کنون برنامه ای با این حجم امتیاز نداشتیم؛ اظهار کرد: آموزش مجازی تازه های کرونا -2022 یک برنامه تجمیعی بوده که دارای 16 امتیاز  است و برخلاف سایر برنامه های آموزشی که صرفا 5 گروه هدف را در برمی گرفت اما در این بسته آموزشی گروه هدف تمام رشته های پزشکی و پیراپزشکی هستند که در نوع خود تکرار نشدنی است.

وی افزود: با توجه به  نیاز جامعه پزشکی و خدمات دهندگان سلامت؛ رایزنی های متعددی را با اداره کل آموزش مداوم انجام داده و سرانجام این فرصت ایجاد شد تا با برگزاری چنین برنامه ای بتوانیم جدیدترین تغییرات حاصل شده اعم از شناخت ، تشخیص و درمان کووید 19را به همکاران ارائه دهیم .

وی ادامه داد: با رویکردی متفاوت و براساس طبقه بندی مطالب اعم از این که کرونا چگونه آغاز و روند درمان و تغییرات حاصل از آن تا کنون به چه شکلی بوده است؛ به ارائه آخرین یافته ها به شرکت کنندگان پرداخته ایم.

معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی خاطرنشان کرد: علاوه بر موارد فوق الذکر به مشکلات پس از کرونا  اعم از توانبخشی ها و مسائل روانی نیز توجه داشته و مبحث واکسیناسیون بطور گسترده پرداخته شده است.

شکارچی با اشاره به این که بسته آموزش مجازی تازه های کرونا -2022 محدودیت ظرفیت ندارد؛ گفت: شرکت کنندگان پس از ثبت نام با مشاهده ویدئوهای آموزشی می توانند به سایت وزارت بهداشت مراجعه نموده و در آزمون مربوط به این برنامه شرکت و امتیاز خود را دریافت کنند که پس از اتمام مشاهده ویدئوهای آموزشی باید برای آزمون اقدام نمایند.

وی یادآور شد: تمامی رشته های پزشکی و پیراپزشکی از 1 الی 27 اسفند ماه جاری فرصت دارند تا با ثبت نام و شرکت در این بسته آموزشی خود را برای آزمون و کسب 16 امتیاز آماده نمایند که پس از اتمام ویدئوهای آموزشی تا 3 مرتبه امکان شرکت در آزمون مربوطه را دارند و سامانه 16 امتیاز را به شرکت کنندگانی اختصاص می دهد که شروع و اتمام ویدئوهای آموزشی را در خصوص آن ها نمایش دهد و این بستگی به خود افراد دارد که در طی یک روز می خواهند به تماشای ویدئوها بپردازند یا در طی مدت زمان در نظر گرفته شده وقتی را برای مشاهده اختصاص دهند ؛در هر صورت سامانه شروع و اتمام مشاهده ویدئوها را برای هر شرکت کننده در این بسته آموزشی به ما نشان می دهد .

علاقه مندان برای شرکت در این بسته آموزش مجازی می توانند به لینک زیر مراجعه نمایند.

Learn.irimc.org

corona.ir

انتهای پیام

 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.