جمعه، 10 فروردین 1403

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی مابین سازمان نظام پزشکی و گروه هتل‌های "هما"

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی مابین سازمان نظام پزشکی و گروه هتل‌های "هما"
در راستای استفاده اعضاء سازمان و نیز پرسنل شاغل و بازنشسته نظام پزشکی جهت بهره‌مندی از امکانات و تسهیلات گروه هتل‌های "هما" تفاهم‌نامه همکاری فی ما بین سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران و گروه هتل‌های "هما " منعقد شد.

دکتر یوسف کاظمی دستیار ویژه ریاست کل و مشاور امور رفاهی سازمان نظام پزشکی با اعلام خبر فوق گفت: در راستای ارج نهادن به خدمات جامعه پزشکی و توسعه روز افزون کمی و کیفی تسهیلات رفاهی ، تفاهم‌نامه‌ای را با گروه هتل‌های پنج ستاره "هما " منعقد نمودیم تا اعضای سازمان نظام پزشکی بتوانند در شهرهای تهران، شیراز ، بندرعباس، شعبه‌های خیام و احمدآباد در شهر مقدس مشهد تحت شرایط و تخفیفات ذکر شده در تفاهم‌نامه از امکانات و تسهیلات هتل‌های تابعه هما استفاده نمایند.

وی در بیان میزان تسهیلات و امکاناتی که به اعضای جامعه پزشکی ارائه می شود؛ اظهار کرد: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده در حوزه اقامت هتل های تابعه هما 40 درصد تخفیف در قیمت مصوب اتاق؛ در قیمت اجاره سالن جهت برگزاری همایش ، سمینار و مجالس 50 درصد تخفیف و در بخش رستوران نیز 10 درصد تخفیف در نظرگرفته شده است (ایام نوروز از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین شامل این تفاهم‌نامه نیست).

وی یاد آور شد : وابستگان درجه اول اعضاء سازمان و نیز شاغلین و بازنشستگان سازمان ( افراد متاهل شامل همسر، فرزندان، پدر و مادر و افراد مجرد شامل پدر، مادر، خواهران و برادران) تحت همراهی عضو، می‌توانند از تسهیلات مندرج در این تفاهم‌نامه استفاده نمایند.

کاظمی خاطرنشان کرد: اعضاء، شاغلین و بازنشستگان سازمان نظام پزشکی با ارائه کارت شناسایی به همراه کارت نظام پزشکی و یا معرفی‌نامه کتبی از سازمان با اعلام رزرو قبلی با شرایط ویژه می‌توانند از امکانات و تسهیلات هر یک از هتل‌های پنج ستاره "هما" استفاده نمایند.

وی یاد آور شد: سامانه رزرواسیون هتل‌ها و مراکز اقامتی طرف قرارداد در آینده نزدیک  طراحی و در پنل هر عضو سازمان قرار داده می شود.

 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.