ﺳﻪشنبه، 28 فروردین 1403

قول مساعد دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر جهت پیگیری مشکل مراکز سوء مصرف مواد مشهد

قول مساعد دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر جهت پیگیری مشکل مراکز سوء مصرف مواد مشهد

در دیدار رئیس کل سازمان نظام پزشکی با دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر ضمن اشاره بر تلاش پزشکان جهت کاهش آسیب های ناشی از مصرف مواد مخدر در کشور ؛ بر ضرورت پیگیری مشکل مراکز سوء مصرف مواد در مشهد تاکید شد.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی دکتر محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی در دیدار خود با سردار مومنی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر ضمن اشاره به اهمیت ،جایگاه و ظرفیت های سازمان نظام پزشکی به ارائه گزارشی از فعالیت های صنفی ،اجرایی و حقوقی نظام پزشکی پرداخت.

وی به معضلات درمانگران سوء مصرف مواد و مراکز و کلینیک های ترک اعتیاد اشاره کرد و گفت : پزشکان تلاش فراوانی جهت کاهش آسیب های ناشی از مصرف موارد در کشور انجام می دهند و معضلات همکاران درمانگر باید مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

در ادامه سردار مومنی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر ضمن اعلام آمادگی کامل  این ستاد برای همکاری با سازمان نظام پزشکی بر تشکیل کارگروهی متشکل از نمایندگان نظام پزشکی ،کمیسیون بهداشت مجلس  و وزارت بهداشت در زمینه سوء مصرف مواد مخدر تاکید کرد.

وی ضمن اشاره به نقش موثر پزشکان در درمان سوء مصرف مواد گفت: ستاد مبارزه با مواد مخدر از فعالیت انجمن های صنفی درمانگران اعتیاد حمایت می کند و لازم است برخی از فرآیندهای دریافت درمان های پیش گیرنده و نگهدارنده در زمینه سوء مصرف مواد الکترونیکی و به روز باشد.

سردار مومنی با بیان این که قبلا در نامه ای خطاب به وزارت بهداشت اعلام نمودیم که درمان سوء مصرف مواد حق پزشکان است ، خاطرنشان کرد: آمادگی کامل برای رسیدگی به مشکلات درمانگران سوء مصرف مواد را داریم و در خصوص مشکل مراکز درمان اعتیاد مشهد نیز با هماهنگی رئیس دانشگاه، استاندار ، مدیر کل دادگستری و دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدراستانی به بررسی موضوع پرداخته و نتیجه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

دکتر محمد سعید صالحی فر پنجشنبه, 28 بهمن,1400 16:44
با سلام و تشکر از ریاست معزز سازمان نظام پزشکی جناب اقای دکتر رییس زاده ، جا داره که از حامی همیشگی پزشکان درمانگر اعتیاد و مرد شریف روزگار سردار اسکندر مومنی عزیز کمال تشکر را بکنیم..سردار عزیز پزشکان و اشخاصی که زیر دستشان در درمانگاههای سراسر کشور خدمت میکنند محبتهای شما در کمک به ارتزاق انها را هرگز فراموش نمبکنند.سایه تان مستدام.