پنجشنبه، 30 فروردین 1403

بحث و بررسی موضوع مالیات پزشکان در جلسه فوق العاده هیات مدیره نظام پزشکی تهران

بحث و بررسی موضوع مالیات پزشکان در جلسه فوق العاده هیات مدیره نظام پزشکی تهران
جلسه فوق العاده هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ امروز در محل سازمان نظام پزشکی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور اکثریت اعضا و به ریاست دکتر سید موید علویان و با حضور دکتر رئیس زاده رئیس کل سازمان برگزار شد در آغاز درخصوص چالش های جامعه پزشکی با نسخه الکترونیک بحث شد. دکتر امير نوروزي رييس سازمان بيمه خدمات درماني نيروهاي مسلح مهمان این جلسه در ابتدا در سخنانی درخصوص برنامه های بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح در حوزه پرونده و نسخه الکترونیک و اینکه چرا این بیمه هنوز در این بحث ورود نکرده است توضیحاتی را ارائه دادند و سپس به سئوالات مطرح شده حاضران پاسخ داده شد.

در ادامه جلسه دكتر موسوي جراحي رييس سازمان امور مالياتي شمال تهران که به عنوان مهمان جلسه حضور داشت به سئوالات و اشکالات مطرح شده درخصوص مباحث مالیاتی جامعه پزشکی پاسخ داد.

اصلی ترین موضوعات مورد سئوال درخصوص مباحث غلط مطرح شده در رسانه ها درخصوص میزان فرار مالیاتی پزشکان، نامشخص بودن دستورالعمل های مالیاتی و برخوردهای سلیقه ای ممیزان با اعضای جامعه، نبودن ساز و کار تسهیلی برای اعضای جامعه پزشکی در حوزه مالیاتی، برخوردهای نامناسب در باب درخواست اخذمالیات مجدد برای سال های گذشته از اعضای صنف و ... بود که در نهایت مقرر شد کارگروهی با حضور نمایندگان نظام پزشکی تهران بزرگ و سازمان مالیاتی شهر تهران شکل بگیرد تا به ابهامات و سئوالات و مشکلات اجرایی کار رسیدگی شود و همچنین اعلام شد که شعبه ای از سازمان امور مالیاتی مخصوص جامعه پزشکی به زودی افتتاح خواهد شد.

در انتهای این جلسه هم دکتر ساعی معاون توسعه منابع نظام پزشکی تهران گزارشی درخصوص آخرین وضعیت مذاکرات و اقدامات انجام شده در هفته های اخیر درخصوص وضعیت خرید ساختمانی مستقل برای نظام پزشکی تهران بزرگ را به اعضای هیات مدیره ارائه داد

 

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.