جمعه، 7 اردیبهشت 1403

ششمین کنگره بین‌المللی و شانزدهمین همایش سالانه کلینیکال انکولوژی برگزار می شود

ششمین کنگره بین‌المللی و شانزدهمین همایش سالانه کلینیکال انکولوژی برگزار می شود
ششمین کنگره بین‌المللی و شانزدهمین همایش سالانه کلینیکال انکولوژی، در تاریخ ۲۷ تا ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ با حضور اساتید برجسته داخلی و بین‌المللی برگزار می شود

ششمین کنگره بین‌المللی و شانزدهمین همایش سالانه کلینیکال انکولوژی، در تاریخ ۲۷ تا ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ با حضور اساتید برجسته داخلی و بین‌المللی و با تأیید و حمایت انجمن‌های اروپایی رادیوتراپی انکولوژی (ESTRO) و مدیکال انکولوژی ((ESMO، توسط انجمن رادیوتراپی انکولوژی ایران در هتل المپیک برگزار می‌گردد و همانند سال‌های گذشته به بیان پیشرفت‌ها و مستندات علمی در حوزه پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان‌های مختلف می‌پردازد.

این کنگره در سه بخش به طور هم‌زمان برگزار خواهد شد: بخش اصلی با ارائه سخنرانی‌های انکولوژی، بخش فیزیک پزشکی و رادیوبیولوژی با ارائه سخنرانان داخلی و بین‌المللی و بخش پرستاری انکولوژی. در بخش اصلی، علاوه بر سخنرانی‌ها، satellite symposium  و جلسات مشترک با انجمن اروپایی مدیکال انکولوژی (ESMO)  و انجمن اروپایی رادیوتراپی انکولوژی (ESTRO) برگزار خواهد شد. موضوع پنل‌های این دوره از کنگره شامل سرطان ریه، تومورهای اطفال، سرطان‌های سر و گردن و همچنین اقتصاد سلامت می‌باشد. انکولوژیست‌های جوان نیز در مناظره‌ها و سخنرانی‌ها با حضور در کنار اساتید خود و متخصصان نسل‌های میانی، آپدیت مطالب علمی انکولوژی را در این بخش ارائه خواهند کرد. از دیگر نکات در خور توجه این دوره از کنگره، تنوع حضور سخنرانان از دانشگاه‌ها و شهرهای مختلف کشور برای تبادل تجربیات و آموخته‌های علمی می‌باشد.

با توجه به اهمیت مشارکت نهادهای مردمی در اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی جامعه در خصوص پیشگیری، تشخیص  و درمان سرطان، در این دوره از کنگره، سازمان‌های مردم‌نهاد و نمایندگان بیماران بهبودیافته از سرطان، حضور پررنگی در برنامه‌های جانبی کنگره دارند.

ثبت مقالات در این کنگره برای رشته‌های مختلف مرتبط با رادیوانکولوژی تا 15 دی‌ماه انجام پذیرفت و ثبت نام رایگان کنگره نیز تا 15 بهمن ماه 1400 از طریق سایت کنگره به آدرس iscocongress.com ادامه یافت.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.