جمعه، 10 فروردین 1403

مخالفت هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ با استعفای دکتر علویان

مخالفت هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ با استعفای دکتر علویان
هیئت‌مدیره نظام‌پزشکی تهران بزرگ در جلسه فوق العاده خود با استعفای دکتر سید مؤید علویان مخالفت کرد

متن بیانیه هیئت‌مدیره نظام‌پزشکی تهران بزرگ به‌شرح زیر است:

به نام خدا

حلول ماه مبارک رجب ماه مناجات و بندگی و ماه خانه‌تکانی دل‌ها بر مشتاقان کوی دوست مبارک‌باد.

جلسه فوق‌العاده نظام‌پزشکی تهران بزرگ در تاریخ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۷ صبح در محل سازمان نظام‌پزشکی تشکیل شد.

در این جلسه از زحمات جناب آقای دکتر علویان ریاست نظام‌پزشکی تهران بزرگ تقدیر و تشکر شد.

کیست که نداند اگر ایثار و پایمردی رزمندگان اسلام نبود حماسه‌های ماندگار دوران پرافتخار دفاع مقدس به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد و کیست که نداند اگر امروز هم شما عاشقان ولایت میدان‌دار نباشید فضیلت‌ها و ارزش‌ها به فراموشی سپرده می‌شد.

جناب آقای دکتر علویان علی‌رغم مشکلات جسمی حاصل آن دوران پر افتخار دفاع مقدس به‌صورت خستگی‌ناپذیر در این مدت در نظام‌پزشکی تهران بزرگ مشغول به خدمت بوده و منشاء خدمات خیر بوده اند، هیئت‌مدیره نظام‌پزشکی تهران بزرگ با استعفای جناب آقای دکتر علویان مخالفت کرده و خواستند که ایشان با قدرت قبلی به‌عنوان ریاست نظام‌پزشکی تهران بزرگ همچنان حضور داشته باشند

هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ

همچنین دکتر علویان متنی در این مورد منتشر کردند:

همکاران عزیز
با سلام و احترام
مشکلات حوزه سلامت بسیار است. جامعه پزشکی با چالش های گوناگونی روبرو است و از طرفی مردم گرفتار این چالشها و آسیب‌ها. چه باید کرد تا ارایه دهندگان خدمت بتوانند با آرامش به مردم خدمت کنند و مردم بجز درد بیماری، درد دیگری نداشته باشند؟ دولت، سیاستگذاران، قانونگذاران و ناظرین وظیفه مهمی دارند. نظام پزشکی تلاش می کند با نشان دادن واقعیتها و چالشها و ارایه راه حل های مناسب و مذاکره با بخش‌های مهم در حکومت در جهت ارتقای سلامت جامعه قدم بردارد. در این مسیر سخت هرگز کوتاهی نمی کنیم و با اقتدار و اعتماد به پشتوانه عظیم اعضای نظام پزشکی و بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی یعنی مردم، موفق خواهیم شد. 

حال که رییس کل محترم سازمان نظام پزشکی و هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ با استعفای اینجانب مخالفت کردند، اینجانب سر خضوع خم فرود می آورم  و همچنان به کار خود ادامه خواهم داد و از آنان تشکر می کنم و خود را سرباز این سیستم می دانم و همه بدانند نظام پزشکی هر وقت لازم باشد حاضر به قربانی خواهد بود . 
به امید آینده بهتر
دکتر سید موید علویان
چهاردهم بهمن ماه ۱۴۰۰

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.