جمعه، 10 فروردین 1403

از سوی شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی انجام شد

انتقاد از وزارت بهداشت به دلیل عدم تعیین تاریخ برگزاری آزمون دستیاری

 انتقاد از وزارت بهداشت به دلیل عدم تعیین تاریخ برگزاری آزمون دستیاری
شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی کشور طی نامه ای به معاونت آموزشی وزارت بهداشت خواستار تعیین تاریخ برگزاری چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری شد.

در نامه شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی کشور تاکید شده است:  

"با توجه به اختلافات قضایی در خصوص آزمون دستیاری پزشکی دوره ۴۹ و لغو تا یخ این آزمون در دوره قبل که مقرر گردیده بود اسفند ماه امسال برگزار شود. همچنان در هیچ یک از تقویم های آموزشی اعلامی وزارت بهداشت از جمله تقویم آموزشی اعلامی در ۸ دی جاری خبری از تاریخ جدید این آزمون نیست.

این موضوع موجب بلاتکلیفی، استرس و سردرگمی فراوان داوطلبان این آزمون مهم شده است و دانشجویان سراسر کشور با پیام های متعدد به شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی خواستار مشخص شدن تکلیف این آزمون شده اند.

به همین جهت شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی کشور در راستای صیانت از حقوق دانشجویان این سرزمین از مسولین معاونت آموزشی وزارت بهداشت تقاضا دارد نسبت به اعلام هر چه زودتر تاریخ قطعی آزمون دستیاری دوره ۴۹ و تعیین تکلیف این موضوع شد".

به گزارش ایسنا، چندی پیش دکتر محسن عباسی مشاور اجرایی دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی درخصوص تاریخ آزمون دستیاری پزشکی گفت: بنا به نظر دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی و معاون آموزشی، قرار براین شد که آزمون دستیاری اوایل سال آینده و احتمالا در اردیبهشت ماه در تاریخ مناسبی که در سایت اعلام خواهد شد، برگزار شود.

وی افزود: این تصمیم درونی است و ارتباطی با احکام احتمالی صادره از سوی مجامع قضایی ندارد، متاسفانه برخی افراد قصد دارند از این محمل سواستفاده کنند و خودشان را عامل تغییر تاریخ آزمون دستیاری اعلام کنند که چنین چیزی نیست و این تغییر به مصلحت درونی انجام شده است. 

مشاور اجرایی دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی درخصوص منابع امتحانی آزمون دستیاری نیز تصریح کرد: منابع آزمون دستیاری نیز همان است که در سایت سنجش قرار گرفته است.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.