پنجشنبه، 9 فروردین 1403

برگزاری نشست معاونت های آموزشی نظام پزشکی‌های کل کشور با رئیس کل سازمان

برگزاری نشست معاونت های آموزشی نظام پزشکی‌های کل کشور با رئیس کل سازمان
معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی گفت: نگاه‌مان این است که در طول دوره چهار ساله به صورت یک برنامه استراتژیک تمامی بخش های معاونت های آموزش و پژوهش را ارتقا دهیم و همه آنها را توانمند کنیم.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، نشست معاونت های آموزشی و پژوهشی نظام پزشکی‌های کل کشور با دکتر محمد رئیس‌زاده رئیس سازمان نظام پزشکی ایران برگزار شد. این نشست با هدف همفکری معاونین آموزشی نظام پزشکی های شهرهای مختلف با رییس سازمان نظام پزشکی و طرح دیدگاههای همکاران برگزار شد
دکتر بابک شکارچی معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی ایران درباره این نشست گفت: نگاه‌مان این است که در طول چهار سال براساس برنامه استراتژیک و برنامه عملیاتی معاونت اموزش وپژوهش سازمان تمامی معاونت های آموزش و پژوهش نظام پزشکی های سراسر کشور را هماهنگ نموده و درنهایت سطح دانش همکاران ارتقا دهیم. در این برنامه استراتژیک آموزشی، تمام اعضا جامعه پزشکی عضو سازمان مدنظر قرار گرفته اند. در این جلسه در خصوص اهداف‌ برنامه استراتژیک و افزایش سطح آموزشی همکاران و ارتقا وضعیت موجود بحث وتبادل نظر شد. برنامه های اموزشی به صورت استانی و برنامه های مهارتی به صورت قطب بندی نه گانه در نظر گرفته شده است. 
معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی ایران ادامه داد: در نشست معاونت های آموزشی و پژوهشی نظام پزشکی‌های کل کشور با رئیس سازمان نظام پزشکی ایران دکتر رئیس‌زاده به تشریح استراتژی و رویکرد این سازمان در بخش آموزش و سیاست های کلی پرداخت و نکته نظرات همکاران هم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.