پنجشنبه، 9 فروردین 1403

دیدار رئیس کل سازمان با وزیر دادگستری

دیدار رئیس کل سازمان با وزیر دادگستری
دیدار رئیس سازمان نظام پزشکی با وزیر دادگستری در راستای پیگیری مسائل قضایی و حقوقی جامعه پزشکی و اصلاح لایحه برخورد با مداخلات غیر قانونی در امر درمان انجام شد

به گزارش خبرنگار روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، دکتر رئیس زاده رئیس این سازمان با اشاره به دیدار اخیر خود با دکتر امین‌حسین رحیمی وزیر دادگستری گفت: در این دیدار عمدتاً در خصوص مسائل قضایی و قانونی جامعه پزشکی و تکالیف و وظایف 330 هزار عضو سازمان نظام پزشکی صحبت شد.
وی با اشاره به توصیه‌ها و تذکراتی که در این جلسه پیرامون مداخله افراد غیرمتخصص در امور پزشکی مطرح شد، گفت: از مجموعه وزارت دادگستری خواسته شد که با این موارد تخلف به صورت قانونی برخورد کند.
رئیس زاده افزود: تعرفه های خدمات جامعه پزشکی، بکارگیری نامناسب پزشکان در سطح کشور و همچنین لایحه پیشگیرانه در دستور کار کمیسیون قضایی مجلس پیرامون مداخلات غیرمجاز در امور پزشکی، از مباحث دیگری بود که در جلسه مشترک سازمان نظام پزشکی و وزارت دادگستری مطرح شد.
رئیس سازمان نظام پزشکی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد پس از کارشناسی مقدمات تفاهم‌نامه وزارت دادگستری و سازمان نظام پزشکی، این تفاهم‌نامه در اسرع وقت به امضای طرفین برسد.

 

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.