پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403

سازمان نظام پزشکی میدان عمل و کار است /انسجام و همدلی ،ضرورت پیشبرد اهداف نظام سلامت

سازمان نظام پزشکی میدان عمل و کار است /انسجام و همدلی ،ضرورت پیشبرد اهداف نظام سلامت

نایب رئیس دوم کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که توسعه همه جانبه در حوزه سلامت نیازمند همفکری و همدلی است، اظهار کرد: سازمان نظام پزشکی میدان عمل و کار بوده و ارتباط تعاملی ارزشمندی با نمایندگان مجلس بویژه کمیسیون بهداشت و درمان دارد.

دکتر سید محمد پاک مهر نایب رئیس دوم کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی سازمان نظام پزشکی با اشاره به این که رابطه تعاملی، مثبت ، همفکری ،همدلی و همراهی بین نمایندگان مجلس و سازمان نظام پزشکی برقرار است؛ اظهار کرد: ریاست کل نظام پزشکی از چهره های انقلابی با مدیریت جهادی است که  تعامل مثبت و سازنده ای با اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی دارد.

وی افزود: برای پیشبرد اهداف سازمان نظام پزشکی و رسیدن به اهداف آرمانی حوزه سلامت باید تعامل و همراهی وجود داشته باشد که حاصل همدلی و تعاملات با یکدیگر با توجه به ظرفیت های سازمان نظام پزشکی و کمیسیون بهداشت مجلس، خدمت بهتر به مردم و توسعه همه جانبه نظام سلامت بویژه  در دوران بحرانی کرونا است .

وی ادامه داد: برای رسیدن به بسیاری از شاخص های توسعه در حوزه سلامت اعم از پیشگیری، درمان و همچنین مرحله بعد از درمان که مسائلی مانند فیزیوتراپی و بازگرداندن سلامت به افراد مطرح است، این تعامل می تواند مثبت باشد؛ ضمن این که وزارت بهداشت و درمان به عنوان یکی از مولفه های موثر در این حوزه نقش اساسی دارد.

نایب رئیس دوم کمیسیون بهداشت مجلس با بیان این سازمان نظام پزشکی میدان عمل و کار است،تصریح کرد: از تفرقه ،جدایی ،گله مندی و تقابل نتیجه مطلوبی حاصل نمی شود و خوشبختانه رویکرد سازمان نظام پزشکی در زمینه تعاملات مثبت و سازنده است و چهره های جدیدی که امروز در این سازمان دارای مسئولیتند، افراد صادق ،مسئولیت پذیر و به دنبال ارائه خدمت هستند.

پاک مهر با تاکید بر این که نظام سلامت باید حوزه کار و تلاش و پژوهش باشد، خاطرنشان کرد : امروز با گسترش اپیدمی کووید 19 و مخاطرات همراه آن ؛ نیاز به اهتمام جدی تمام حوزه های سلامت داریم تا با انسجام ، همدلی و وحدت کارها را پیش ببریم.

وی با بیان این که امروز در عرصه مقابله با بیماری کووید 19؛ تولید واکسن به عرصه رقابت و یک کالای سیاسی تبدیل شده و به عنوان ابزار فشار در بحث تحریم ها از آن استفاده می شود؛ اذعان کرد: کشور ما در چندین پلتفرم با کمک نیروهای جوان و خلاق در عرصه نظام سلامت، واکسن های متعدد را تولید نمود طوری که اکنون در کنار بسیاری از کشورهای صاحب نام در حوزه تولید واکسن حرفی برای گفتن داریم.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.