پنجشنبه، 9 فروردین 1403

واقعی نبودن تعرفه ها ؛ معضل اساسی جامعه پزشکی است

 واقعی نبودن تعرفه ها ؛ معضل اساسی جامعه پزشکی است

رئیس هیات مدیره نظام پزشکی شهرستان قدس با اشاره به این که تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی با میزان واقعی خود فاصله دارد؛ گفت: از مسئولین امر درخواست می کنیم با واقعی کردن تعرفه ها کمک کنند تا تمام همکاران گروه پزشکی از حداقل حقوق لازم برای یک زندگی آبرومند برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی، دکتر شیرین شجاعی در آئین افتتاح و راه اندازی سازمان نظام پزشکی شهرستان قدس به عنوان اولین نظام پزشکی تازه تاسیس در این دوره کاری اظهار کرد: شهرستان قدس نزدیک به 700 عضو نظام پزشکی دارد که 500 نفر از همکاران در بخش خصوصی و 200 نفر در بخش دولتی مشغول ارائه خدمت به مردم هستند و پس از این که درخواست جداسازی شهرستان قدس را از ملارد و شهریار ارائه دادیم، با فراخوانی از همکاران درخواست نمودیم جهت تهیه ملک برای تاسیس سازمان نظام پزشکی مستقل کمک های مالی خود را ارسال نمایند.


وی افزود :به همت اعضای هیات مدیره و اعضای جامعه پزشکی سطح شهرستان قدس و بدون کوچکترین کمک مالی از سوی استانداری، فرمانداری یا شهرداری توانستیم ملکی را تهیه نموده و اقدام به راه اندازی سازمان نظام پزشکی شهرستان قدس نمائیم.


وی بزرگترین مشکل جامعه پزشکی را در حال حاضر مبحث تعرفه ها دانست و گفت: اکثر همکاران در سطح شهرستان قدس بدلیل وسع مالی و بضاعت کم برخی از مراجعین؛ تلاش می کنند خدمات درمانی لازم را بطور رایگان به مردم ارائه دهند و با توجه به این که تعرفه های خدمات تشخیصی و درمانی همواره با میزان واقعی خود فاصله داشته، بسیاری از همکاران با مشکلات اقتصادی مواجه هستند.


شجاعی خاطرنشان کرد: از مسئولان امر درخواست می کنیم نسبت به واقعی نمودن تعرفه های خدمات پزشکی اقدامات و پیگیری های لازم را انجام دهند تا همکاران از حداقل حقوق لازم برای یک زندگی آبرومند برخوردار باشند.


انتهای پیام

 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.