پنجشنبه، 9 فروردین 1403

جزئیات اجرای مصوبه افزایش حقوق دستیاران

 جزئیات اجرای مصوبه افزایش حقوق دستیاران
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با اشاره به توضیحاتی درخصوص افزایش حقوق دستیاران، گفت: چنانکه این مصوبه تا ‌پایان ماه اجرایی نشود، معوقات به آنها پرداخت خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از وبدا، دکتر علیرضا رحیم نیا مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص افزایش حقوق دستیاران که در جلسه هیات امنای وزارتخانه مورد تصویب قرار گرفته است، اظهار کرد: براساس این مصوبه مقرر شده است، حقوق دستیاران مجرد مبلغ ۶ میلیون تومان و دستیاران متاهل ۸ میلیون تومان درنظر گرفته شود.
 
وی با بیان اینکه این روزها نگرانی هایی مبنی بر اینکه این مصوبه اجرایی نشود، به وجود آمده است، توضیح داد: مصوبات هیات امنای وزارت بهداشت برای اجرا باید در هیات امنای دانشگاه ها هم تصویب شوند.
 
 رحیم نیا تصریح کرد: در همین راستا و پس از برگزاری جلسات مربوطه و تصویب دانشگاه ها، پرداخت دستیاران انجام خواهد شد.
 
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: گویا در برخی دانشگاه ها جلسات لازم درخصوص بررسی این  موضوع برگزار و در برخی دیگر اقدامی صورت نگرفته است؛ تشکیل نشدن جلسات به معنای عدم تصویب مصوبه در هیات امنای دانشگاه ها نیست.
 
وی با تاکید بر اینکه دستیاران نگران نباشند، گفت: چنانکه این مصوبه تا ‌پایان ماه اجرایی نشود، معوقات به آنها پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.