جمعه، 10 فروردین 1403

معرفی چهل و هفت بیمارستان سطح شهر تهران که دارای نماینده آموزش دیده در حوزه دریافت پروانه هستند

معرفی چهل و هفت بیمارستان سطح شهر تهران که دارای نماینده آموزش دیده در حوزه دریافت پروانه هستند
اعضای سازمان نظام‌پزشکی در صورت هرگونه نیاز برای تسهیل در اخذ و یا پیگیری پروانه، به جای مراجعه پروانه مطب به‌صورت مستقیم و حضوری در محل سازمان می‌توانند برای رفع اشکالات احتمالی و تسهیل امور، به بیمارستان ذیل مراجعه فرمایند. بدیهی است ارائه خدمات در محل سازمان نظام‌پزشکی به روال سابق برقرار است.

معاون فنی و نظارت نظام‌پزشکی تهران بزرگ در نامه‌ای به معاونت‌های درمان سه دانشگاه علوم پزشکی تهران بزرگ چهل و هفت بیمارستان سطح تهران را به عنوان مراکز رفع اشکالات احتمالی و تسهیل امور معرفی کرد.

دکتر علی دباغ در این نامه خطاب به معاونت‌های محترم درمان دانشگاه تهران، ایران و شهید بهشتی اعلام کرد: پیرو برگزاری کارگاه‌های آموزشی تسهیل فرایند صدور پروانه مطب، نمایندگان بیمارستان زیر در این فرآیند شرکت نموده و لذا دارای نماینده آموزش‌دیده از نظام‌پزشکی در داخل بیمارستان هستند. لذا مستدعی است به‌نحو مقتضی به همه مراکز تحت پوشش آن دانشگاه محترم اطلاع‌رسانی مناسب بفرمایید تا اعضای سازمان نظام‌پزشکی در صورت هرگونه نیاز برای تسهیل در اخذ و یا پیگیری پروانه، به جای مراجعه پروانه مطب به‌صورت مستقیم و حضوری در محل سازمان می‌توانند برای رفع اشکالات احتمالی و تسهیل امور، به بیمارستان ذیل مراجعه فرمایند. بدیهی است ارائه خدمات در محل سازمان نظام‌پزشکی به روال سابق برقرار است.

همچنین سایر بیمارستان های تحت پوشش نیز در صورت تمایل می‌توانند با معرفی نماینده جهت آمورزش همین فرایند را سپری نماید و دارای نماینده در مرحله بیمارستان باشند.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.