پنجشنبه، 9 فروردین 1403

اطلاعیه سازمان نظام پزشکی در خصوص کارت های واکسن اعضای سازمان

اطلاعیه سازمان نظام پزشکی در خصوص کارت های واکسن اعضای سازمان
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان نظام پزشکی گفت: امکان ارتباط کارت های واکسیناسیون اعضای نظام پزشکی به صفحه سابقه واکسیناسیون در وب سایت وزارت بهداشت فراهم شد.

دکتر طاهرخانی با اعلام این خبر گفت: متاسفانه در هفته های اخیر اعضای سازمان دچار مشکلاتی در استفاده از کارت واکسن خود بودند. از اینکه در طی یک ماه گذشته صبورانه در رفع این نقص همراه بوده اید ، سپاسگزارم. اما باید گفت کارت های فیزیکی که از قبل توسط سازمان نظام پزشکی صادر شده اند دارای یک کد QR هستند و اساسا با اسکن این کد باید صفحه سابقه واکسیناسیون افراد نمایش داده شود. یعنی همان صفحه ای که افراد با مراجعه به سایت وزارت بهداشت به آن دسترسی پیدا می کنند.  اما با اسکن QR Code کارت ها ، فرد به صفحه طراحی شده توسط شرکت طرف تفاهم نامه سازمان هدایت می شد و در واقع به صفحه مورد تایید وزارت بهداشت نمی رسید و به همین دلیل وزارت بهداشت اعلام کرد که تنها کارت دیجیتال واکسن وزارت بهداشت مورد تایید است. برای رفع این مشکل تمهیداتی اتخاذ شده است و از امروز افرادی که دارای کارت هستند می توانند با اسکن QR Code کارت خود به صفحه سابقه واکسیناسیون خود دسترسی پیدا کنند. 
معاون توسعه منابع و مدیریت سازمان ادامه داد: شایان ذکر است در اولین ورود پس از اسکن QR Code ، لینک صفحه سوابق که از طریق سایت وزارت بهداشت دریافت کرده اید ، جهت برقراری ارتباط از شما درخواست خواهد شد اما این فقط در بار اول مراجعه است و در روزهای آتی با اسکن QR Code به صفحه کارت دیجیتال وزارت بهداشت متصل خواهید شد. 
دکتر طاهرخانی ادامه داد: لطفا دقت داشته باشید ، ابتدا لینک صفحه سوابق سایت وزارت بهداشت را از یکی از طرق زیر دریافت و سپس نسبت به اسکن QR Code اقدام نمایید. در صورتی که نیاز به استفاده از تاییدیه دو زبانه (فارسی و انگلیسی) وزارت بهداشت دارید از طریق لینک زیر و در صورتی که فقط تاییدیه فارسی را نیاز دارید از طریق لینک اینجا اقدام کنید.

 

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.