جمعه، 10 فروردین 1403

قابل توجه همکارانی که اطلاعات واکسیناسیون آن‌ها در سامانه ملی دچار مشکل است

قابل توجه همکارانی که اطلاعات واکسیناسیون آن‌ها در سامانه ملی دچار مشکل است
لازم است همکارانی که این مشکل را دارند با مراجعه به وب سایت وزارت بهداشت به آدرس https://salamat.gov.ir/ اطلاعات واکسیناسیون خود را وارد و تصویر کارت خطی خود را بار گذاری نمایند.

دکتر داریوش طاهرخانی معاون توسعه مدیریت و منابع نظام پزشکی با اشاره به بروز برخی مشکلات درخصوص عدم ثبت اطلاعات دوز اول یا دوم برخی همکاران گفت:« در ماه های ابتدایی واکسیناسیون کووید ثبت اطلاعات واکسیناسیون تعدادی از همکاران در سامانه به درستی انجام نشده است. برای رفع این مشکل جلسات متعددی با مسوولین امر در وزارت بهداشت برگزار گردید و توافق در خصوص رفع این مشکل حاصل گردیده است.»
دکتر طاهرخانی در ادامه گفت:«اما در نگاه اول در سامانه واکسیناسیون افراد واکسینه نشده و افرادی که اطلاعات آنها ثبت نشده قابل تفکیک نیستند. بنابراین ابتدا باید افرادی که اطلاعات آنها در سامانه ثبت نشده ، مشخص شوند تا نسبت به رفع آن اقدام گردد. بنابراین لازم است همکارانی که این مشکل را دارند با مراجعه به وب سایت وزارت بهداشت به آدرس https://salamat.gov.ir/ اطلاعات واکسیناسیون خود را وارد و تصویر کارت خطی خود را بار گذاری نمایند.»

معاون توسعه منابع و مدیریت سازمان از همکاران خواست در جهت پیگیری در تسریع ، پس از ثبت در سامانه مذکور ، شناسه آن را در نزد خود جهت پی گیری های بعدی نگهداری فرمایند.

ضمنا به اطلاع همکاران می رساند تزریق دوز سوم، با داشتن کارت خطی قابل انجام است و همکاران دغدغه ای مبنی بر مواجه با مشکل بدلیل عدم ثبت دوز اول و یا دوم در سامانه نداشته باشند.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.