پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403

جامعه پزشکی از نیروهای ارزشی و قرآنی خوبی برخوردار است

جامعه پزشکی از نیروهای ارزشی و قرآنی خوبی برخوردار است

رئیس گروه قرآن ، عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی با بیان این که نشر قرآن و عترت در جامعه پزشکی از اهداف اصلی تشکیل این گروه بوده است؛ گفت: جامعه پزشکی از نیروهای ارزشی و قرآنی خوبی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی دکتر ناصر سیم فروش رئیس گروه قرآن ،عترت وسلامت فرهنگستان علوم پزشکی ضمن تبریک به ریاست کل سازمان نظام پزشکی و آرزوی موفقیت با اشاره به این که مسائل فرهنگی در حال تهاجم به کشور بوده و در نبرد حق علیه باطل قرار داریم؛ اظهار کرد: همکاران بسیاری داریم که مقام های بین المللی در حوزه قرآن و عترت داشته و جامعه پزشکی از نیروهای ارزشی و قرآنی خوبی برخوردار است.

وی افزود: درجامعه پزشکی به عنوان قشر مرجع نسبت به سایرگروههای تخصصی ، نیروها و ظرفیت های قرآنی زیادی وجود دارد و بالغ بر 500 پزشک در سطح کشور شناسایی شده اند که در رشته ها و تخصص های مختلف قرآنی فعال هستند و می توان از ظرفیت این همکاران استفاده کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد : شناسایی همکاران فعال در حوزه قرآن و عترت و تجمیع آنان از جمله اهداف گروه قرآن ، عترت و سلامت است و  با برنامه ریزی می توان پزشکان جوان فعال دراین زمینه را نیز گرد هم آورد.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.