شنبه، 1 اردیبهشت 1403

لزوم پاسخ به دغدغه‌های موجود صنف نظام پزشکی زنجان

لزوم پاسخ به دغدغه‌های موجود صنف نظام پزشکی زنجان
رئیس نظام پزشکی استان زنجان گفت: باید به دغدغه‌ها و مشکلات موجود در حوزه صنف بخش خصوصی نظام پزشکی پاسخ داده شود که در این زمینه قول‌هایی داده شده است.

رئیس نظام پزشکی استان زنجان گفت: باید به دغدغه‌ها و مشکلات موجود در حوزه صنف بخش خصوصی نظام پزشکی پاسخ داده شود که در این زمینه قول‌هایی داده شده است.

محمد محرمی ظهر امروز (۹ آبان‌ماه) در آیین نکوداشت هفته بیمه سلامت که در اداره‌کل بیمه سلامت استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: بیمه‌های همگانی به ویژه بیمه سلامت در زمان اوج‌گیری بیماری کووید - ۱۹، خدمات مضاعف و پوشش‌های متعددی ارائه دادند و از دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان حمایت کردند.

وی با اشاره به اقدامات بیمه سلامت استان زنجان در خصوص پوشش تخت‌های اضافی، داروهای کووید - ۱۹، بیماران خاص و حجم سنگین نسخ الکترونیکی، افزود: مشکلاتی و چالش‌هایی در بحث نسخ الکترونیک مطرح بوده که هدف تعامل دو طرفه است.

این مسئول با اشاره به اینکه روز سوم هفته بیمه سلامت به نام سازمان الکترونیک و هوشمندسازی نام‌گذاری شده بود، تصریح کرد: نظام پزشکی استان زنجان در خصوص نسخه الکترونیکی پا به پای بیمه‌ها حرکت و کمک می‌کند.

رئیس نظام پزشکی استان با بیان اینکه مشکلاتی در حوزه صنف نظام پزشکی وجود دارد که باید به این دغدغه‌ها پاسخ داده شود، گفت: بیمه سلامت استان و اداره‌کل بیمه تامین‌اجتماعی در خصوص مشکلات موجود همکاران بخش خصوصی نظام پزشکی قول مساعد برای رفع دغدغه‌ها دادند.

محرمی با اشاره به اینکه افزایش روزافزون تنوع ارائه خدمات توسط بیمه‌ها به خصوص در دوران کرونا، اظهار کرد: بیمه سلامت استان داروهای خاص را تحت پوشش خود قرار داده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان نیز در ادامه این برنامه، اظهار کرد: یکی از عرصه‌های لازم خدمت در جامعه، آسان کردن مسئله درمان برای عموم افراد جامعه، بحث بیمه سلامت بوده که یک قانون مترقی و چتر حمایتی گسترده بر سر آحاد جامعه، به خصوص طبقه پایین است.

آیت‌الله علی خاتمی در رابطه با ارائه خدمت به مردم، افزود: بزرگ‌ترین وظیفه کارگزاران نظام، خدمت‌گذاری به مردم است، همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند: «شان ما خدمت است».

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ادامه داد: در برخی از کشورهای اروپایی و آمریکا افرادی که تحت پوشش بیمه نیستند، هزینه دارو و درمان به گونه‌ای است که طبق گفته آنان باید بمیرند.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.