جمعه، 10 فروردین 1403

بازدید رئیس هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ از مراکز کاردرمانی به مناسبت روز جهانی کاردرمانی

بازدید رئیس هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ از مراکز کاردرمانی به مناسبت روز جهانی کاردرمانی
رئیس هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ همراه با اعضای هیات مدیره به مناسبت روز جهانی کاردرمانی از دو مرکز کاردرمانی در سطح شهر تهران بازدید کرد و از کاردرمان‌های مشغول فعالیت تقدیر و تجلیل کرد

کتر موید علویان رئیس هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ به همراه دکتر اسدی و خانم دکتر خوشنویسان اعضای هیات مدیره و دکتر صدری مدیر روابط عمومی نظام پزشکی تهران بزرگ از مراکز کاردرمانی رشد(مرکز کاردرمانی دکتر پیشیاره) و مرکز کاردرمانی خیریه آرمان شایان بازدید کردند.
در این دیدارها ابتدا دکتر اسدی و سپس دکتر پیشیاره و دکتر ملازاده به نمایندگی از جامعه کاردرمانی ایران به ارائه تاریخچه کوتاهی از این رشته و دستاوردها و حوزه فعالیت‌های کاردرمانی پرداختند و برخی از مشکلات فعالین اینحوزه ها را تشریح کردند.
در ادامه دکتر علویان با تشریح اهمیت فعالیت کاردرمان های و ارزش درمان های متکی بر دست و دانش و تجربه درمانگران جایگاه کاردرمان ها در نظام سلامت ایران را ارزشمند ارزیابی کرد و اعلام کرد که پیگیر موضوعات مرتبط با تعرفه های خدمات کاردرمانی و افزایش پوشش بیمه ای این خدمات خواهد بود. دکتر علویان همچنین اعلام کردند که پیگیر ارائه وام های مناسب با شرایط مناسب به اعضای گروه کاردرمانی کشور هم خواهند بود.
در این دیدارها پس از بریده شدن کیک یادبود روز کاردرمانی رئیس هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ با بازدید از بخش های مختلف مجموعه اهدای گل از کاردرمان های مشغول فعالیت و در حال ارائه خدمت در این مراکز نقدیر کرد.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.