پنجشنبه، 9 فروردین 1403

همزمان با 75 سالگی داروسازی دکتر عبیدی؛

تجهیز 75 خانه بهداشت در نقاط کم برخوردار سراسر کشور

  • 06 مهر 1400
  • 15:06
  • پویش
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
تجهیز 75 خانه بهداشت در نقاط کم برخوردار سراسر کشور
خانواده بزرگ عبیدی بر این باور است که همه‌ی انسان‌ها، فارغ از سن، جنسیت، قوم، مذهب، نژاد و فرهنگ، سزاوار یک زندگی سالم هستند؛ از این رو  همزمان با هفتاد و پنجمین سالگرد فعالیت خود در سال 1400  قصد دارد با تجهیز 75 خانه‌­ی بهداشت در نقاط کم برخوردار کشور، سهمی در ارتقاء سطح سلامت و بهبود کیفیت زندگی افراد جامعه داشته باشد.

خانه بهداشت همواره به عنوان اولین نقطه اتصال هموطنان عزیزمان در نقاط کم برخوردار کشور مطرح بوده و هست؛ عبیدی در این طرح همراه با پزشکان و داروسازان علاقه‌مند و با تکیه بر تعهد و حمایت پرسنل خود به نقاط کم‌برخوردار سفر خواهد کرد و با تجهیز 75 خانه بهداشت در سراسر ایران، آن را به "خانه امید" بدل خواهد کرد؛ امیدی که طرحی نو از آینده در می­اندازد و چشم­اندازی جدید را روشن می­سازد و حرکتی امیدبخش را آغاز می‌کند.

 نقاط انتخاب شده در این طرح، از سراسر کشور و از تمامی استان‌ها می‌باشد و داروسازی دکتر عبیدی علاوه بر تجهیز 75 خانه بهداشت در این نقاط، برنامه‌ای ویژه برای آموزش همگانی بهداشت عمومی اجرا خواهد کرد؛ این آموزش‌ها شامل بهداشت عمومی برای کودکان و آشنایی با بیماری‌های رایج برای بزرگسالان بوده و امکان ویزیت هموطنان عزیز در نقاط کم‌برخوردار توسط پزشکان علاقه‌مند فراهم می‌باشد؛ امید است تا با افزایش سطح آگاهی و سلامتی، فردایی بهتر و جامعه‌ای سالم‌تر بسازیم.

ما امیدواریم بتوانیم نقشی موثر در حفظ سلامت روستاییان ایفا کنیم و در راه افزایش امید زندگی در مناطق کم­برخوردار کشور قدم برداریم. شما نیز می‌توانید از طریق سایت abidi75.ir فعالیت‌های ما را در این طرح دنبال کنید.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.