شنبه، 1 اردیبهشت 1403

تقدیر و تجلیل از رئیس کل و رئیس شورایعالی سازمان در آخرین جلسه شورایعالی دوره هفتم

تقدیر و تجلیل از رئیس کل و رئیس شورایعالی سازمان در آخرین جلسه شورایعالی دوره هفتم
آخرین جلسه شورای عالی سازمان نظام پزشکی در دوره هفتم پس از مدت‌ها به صورت حضوری در محل سالن همایش‌های هتل بیمارستان قلب شهید رجایی برگزار شد. در پایان این جلسه اعضای شورایعالی سازمان از رئیس شورایعالی و رئیس کل سازمان تقدیر کردند

در این جلسه که با حضور اکثریت قریب به اتفاق اعضا برگزار شد درخصوص موارد باقی مانده از موضوعات مهم درخصوص فعالیت‌های مجاز شاخه‌های مختلف و موارد و پروسیجرهای قابل انجام در مطب‌ها و دفاتر کار بحث و رای گیری به عمل آمد و گزارش کاملی درخصوص عملکرد شورایعالی سازمان در دوره هفتم توسط دکتر مصلحی ارائه شد.
در بخش انتهایی جلسه و پس از سخنان دکتر معین ریاست شورایعالی درخصوص نقاط قوت و ضعف سازمان نظام پزشکی در دوره هفتم و دکتر ظفرقندی، برخی از حاضران به ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص این دوره پرداختند.
دکتر مصلحی دبیر شورایعالی سازمان در سخنانی کوتاه با اشاره به همراهی مناسب ارکان سازمان در این دوره به تمجید از دکتر معین و دکتر ظفرقندی پرداخت و گفت: من به نوبه خودم و به نمایندگی از همه اعضای شورایعالی از شجاعت و درایت و صداقت شما در خصوص طرح مسائل روز و مشکلات جامع پزشکی و کادر درمان تشکر می‌کنم و می‌دانیم که وجود اساتیدی چون شما برای جامعه پزشکی و کادر درمان یک برکت است.
سپس دکتر فرقان پشت میکروفون قرار گرفت و درسخنانی با اشاره به اهمیت وجود محمدرضا شجریان وی را به گلاب تشبیه کرد و با گذاشتن بخشی کوتاه از یکی از آوازهای ایشان را برای حضار پخش کرد و سپس با اشاره به اینکه دوره اخیر یکی از بهترین دوره‌های شورایعالی سازمان بوده گفت: یکی از افتخارات من در چهار سال اخیر این بوده که شاگرد دو استاد بزرگوار جناب آقایان دکتر ظفرقندی و دکتر معین بودم و واقعا زبانم از توصیف حسم نسبت به این دو بزرگوار قاصر است. باید اشاره کنم که خویشتن داری صفت بارز هر دو این بزرگان است و با اینکه بارها به هر دو اصرار کردیم که شما هنوز می توانید به ما درس بدهید اما در نهایت این گونه رقم خورد که ما دیگر فرصت شاگردی ایشان را در دوره های بعد نداشته باشیم. جدا از این دو عزیز متاسفم که از حضور بزرگان و افراد تاثیرگذاری چون سرکار خانم دکتر وفایی، جناب آقای دکتر مطهری، آقای دکتر آرزومند، سرکار خانم دکتر خداکرمی سرکار خانم سعادت و برخی دیگر از دوستان را در دوره بعد نخواهیم داشت و از این بابت حسرت خواهیم خورد.
دکتر عباسیان هم با اشاره به زحمات و تلاش‌های دکتر ظفرقندی و دکتر معین از زحمات و تلاش‌ها و اقدامات دکتر آقازاده رئیس مجمع عمومی سازمان در این دوره هم تشکر کرد.
دکتر امینی فرد هم با یاد کردن و درود فرستادن به روح دکتر نوربخش و دکتر گلعلیزاده، از رواداری و همراهی دکتر ظفرقندی تشکر کرد و اعلام کرد که عملکرد کلی مجموعه سازمان در این دوره نشان دهنده همراهی و همدلی بوده است.
دکتر خادمی هم با اشاره به اینکه این دوره سازمان از دوران بسیار خوب سازمان بوده، پیگیری‌های دکتر ظفرقندی بخصوص در مورد مسائل تعرفه‌ای و افزایش تعرفه‌ای و منشور حقوق جامعه پزشکی و سایر خواسته‌های جامعه پزشکی خواستار پیگیری و ارائه انعکاس اقدامات انجام شده توسط شورایعالی سازمان به اعضای مجمع عمومی و کلیه اعضای جامعه پزشکی و کادر درمان شد.
خانم دکتر وفایی هم با اشاره به حضور اساتیدی چون دکتر ظفرقندی و دکتر معین وجود اساتیدی از حوزه‌های مختلف پزشکی، به جو بسیار خوب حاکم بر شورایعالی اشاره کرد و به این نکته اشاره کرد که در مباحث مربوط به هر حوزه، اعضایی در حوزه‌های مختلف به طور کارشناسی و دقیق در این حوزه‌ها اظهارنظر داشتند. خانم دکتر وفایی با تشکر از بانوان عضو شورایعالی و بانوان همراه این شورا این دوره را جزو خاطرات ماندگار و قابل افتخار در کارنامه اعضای شورایعالی ذکر کردند. 
دکتر مطهری هم ضمن تشکر از زحمات روسای سه رکن سازمان و کلیه اعضای شورایعالی به زحمات معاونین سازمان نظام پزشکی در دوره اخیر اشاره کرد و در ادامه گفت بسیاری از اقدامات سازمان با زحمات و تلاش های معاونین سازمان ممکن شده است و از کارمندان سازمان هم برای همراهی‌ها و انجام امور و تلاش برای اجرای اقدامات مدنظر تشکر کرد.
دکتر آقازاده رئیس مجمع عمومی سازمان هم با تقدیر از دستاوردها و اقدامات سازمان اشاره کردند که قطعا با وجود زحمات فراوان کلیه اعضا و بخصوص دکتر ظفرقندی و دکتر معین، در عملکرد سازمان موارد ضعفی وجود داشته و باید عرصه برای نقد سازنده فراهم باشد و انتقادات و پیشنهادات سازنده برای بهره گیری از تجارب و دستاوردهای این دوره سازمان فراهم شود.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.